mandag 27. mai 2013

The war is on

Hey!
Da har jeg til slutt greid å miste kameraet mitt. Jeg trodde det lå gjen på Cyclone, men det er ikke der, så da regner jeg med at det er på izakayaen. Håper jeg.

På søndag hadde Face bursdag, og det skulle feires med en stor event på Cyclone, der han jobber, med ROACH, Silhouette from the Skylit, Hen-Lee, PALO, og et band som heter Cantoy. Det hele begynte klokka 12 om natta O__O
Jeg holdt meg til løftet om å ikke bli full, men jeg var veldig sliten og følte meg litt merkelig hele kvelden. Anouk prøvde å berolige meg med at jeg sikkert bare var gravid eller hadde en svulst i magen -_-#
Jeg hadde jo tross alt grua meg til denne dagen, og hatt paranoia og sånn, og jeg var fysisk veldig sliten, etter å ha vært i Shinjuku siden 4, hatt to engelsktimer og lett meg ihjæl etter bursdagsgave.
Tror det var bra jeg ikke var full, ellers kunne det blitt fysisk på et punkt. Det er ei kjæring som nesten alltid kommer på konserter og prøver seg på alt som er av mannfolk, uten å bry seg om de er ti år yngre eller at hun selv er gift og har barn (hun liker også å få folk til å kjenne på nipple piercingen sin, ikke utenpå toppen heller, og hun liker å ta andre på puppene uten å be om lov). Det er ingen som egentlig liker henne, men dette er Japan så alle later som, og som regel ender hun opp med å klenge seg fast i den fulleste fyren på stedet når kvelden er omme.
Jeg må innrømme at det vanligvis er litt underholdende, selv om det er rimelig trist, så lenge det ikke har noe med meg å gjøre. Denne gangen hadde det noe med meg å gjøre, da de begynte med kakestyret (hvorfor kan ikke folk bare ete bursdagskake i stedet for å kline det i trynet på hverandre?XD mottainai!) heldigvis prøvde hun ikke å sleike han på kinnet eller no, men hun var veeeeldig behjelpelig da han prøvde å vaske det av. Vi fikk visst nok i samme øyeblikk, både han og jeg dytta henne vekk samtidig. Ble ikke no lugging eller kloring jeg bare sa "ok, takk for deg!" og gikk tilbake til der jeg satt og glodde på henne med ukontrollerte ansiktsmuskler, føler at jeg så ut som en tilbakestående høne uten nebb, men det er jo skummelt nok på sitt vis f^^;
Det er ikke at jeg føler meg trua av henne eller no (sorry, men... nei), men å tafse på noen andres fyr, til og med når jeg er til stede, er skikkelig bitch oppførsel.
Da vi kom til izakayaen etterpå var hun redd for å sitte i nærheten av meg :P(mongo høne attack!) Tror ikke jeg trenger å late som vi er venner lenger, men nå må alle andre baksnakke meg sammen med henne for å være høflige. Hurra.

Vi fikk en ny venn da! Seishiro introduserte oss til en svensk jente som er i Japan nå. Hun tror sikkert jeg er psycho, men hun var kjempehyggelig ^-^

Og jeg fikk sjans til å gjengelde tjenesten og ta meg av Face på samme måte som han hjalp meg forrige helg. Vel, han var ikke like ille som meg, heldigvis. Han er mye større enn meg, så jeg tror jeg ville hatt problemer med å støtte han like mye, jeg måtte bare sørge for at han holdt seg på én side av fortauet, og ikke gikk ut i veien eller sovna i en grøft eller no.
Vi fant ut at vi skulle vente med å gå hjem til han til vennen hans hadde forlatt leiligheten. Det var ikke før ett, men vi tok toget til stasjonen hans runt 7-8. Vi endte med å kjøre én stasjon for langt men fant ut at vi skulle spasere tilbake, for det var ikke langt og han kunne veien. Han kunne ikke veien XD
Vi gikk og gikk, fant ut at vi var i nærheten av Shinjuku, begynte å lete etter en manga kafé eller love hotel, men til slutt bestemte vi oss for å gå og sove i parken i nærheten av huset hans (spare penger), og til slutt greide vi faktisk å finne stedet også XD
Og det var skikkelig digg! Perfekt vær, perfekt temperatur i skyggen, og frisk luft.
Vi sov i rundt fire timer før vi gikk tilbake til huset hans og sov videre.
Da vi endelig kom oss opp bygde vi en skrivepult, som nå tar over hele rommet hans, og så gikk vi og spiste yakiniku for å feire bursdagen hans, som jo teknisk sett var den dagen.
Vi leide Paranormal Activity 3, men fikk aldri sett den :P Kanskje det blir en sjans i løpet av uka, hvis vennen hans endelig drar ^^
Nå må jeg sove, har første økt i morgen og SALTY DOG antagelig siste live på Antiknock noen gang!

Goodnight, Cruel World!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar