Viser innlegg med etiketten reise. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten reise. Vis alle innlegg

søndag 24. mars 2013

ノルウェーからの手紙

Kom akkurat hjem fra roadtrip med Cat og Jack for å besøke Julie. Det var kos!
Nå er det snart den tiden igjen. For å dra tilbake til Japan. Og som vanlig har jeg angst for at jeg av en eller annen grunn ikke skal komme inn i landet... Veit ikke hvorfor, men det kommer alltid...

Om jeg slipper inn er det vel vaffel bedre vær i sikte. Inntil da, nyt litt joggebukse-chic...
Og det neste kapittelet i SALTV, Youtube-serien til SALTY DOG. Letter from Norway!



Herregud jeg høres dust ut når jeg snakker japansk XD