Viser innlegg med etiketten harajuku. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten harajuku. Vis alle innlegg

torsdag 11. april 2013

I'm sorry, I c*nt hear, I have an inf*cktion in my ear.

Haaaallooooo!
Her er meg på tirsdag kveld
Gaanske sliten. Har meldt meg som privatengelsklærer, og hadde mine første to timer på tirsdag kveld. Sjekk jeg har tatt ut piercingen og greier, så jeg skal se voksen og ordentlig ut.
Bare når jeg "jobber" da så klart. Har jo kjøpt ny piercing tross alt...
Dette er andefjeset mitt. Kawaii eller?
Face ville jeg skulle kjøpe en rund piercing, fordi den spisse visstnok gjør vondt når man kliner:P Chill, den kosta bare 600en, jeg driver ikke med store ofringer for forholdet eller no.
Kjøpte også denne, for den var også veldig billig, og kul og jeg har hatt lyst på en større en lenge:
Satt og pressa på den i tre dager før jeg endelig fikk den helt inn.
Kjøpte dem i Harajuku.
 Harajuku-getupen min:

Ryddig på håret eller ^^ Jeg skulle på fest etterpå, så det sømmer seg å pønte seg litt.
 Mer om det nedenfor.

Jeg hadde to engelsktimer på tirsdag, som tilfeldigvis var på samme sted og rett etter hverandre, så det passa godt. Hadde vært fint om det ble sånn hver uke, men det er mest opp til elevene.
Han første ville bare prate på engelsk, det var jo enkelt nok. Nummer to ville faktisk LÆRE englesk, så jeg må finne noen basic begynner-fraser som han kan øve på og sånn til neste gang.
Fikk en gave og:
Det er en løvefisk fra Singapor. Hvis jeg noen gang drar til Singapor skal jeg vaffel i zoologisk have!

Skål!
Otsukare-umeshu. Bare en ittelitteliten kopp.


Hva er det du ser så chipper ut for? Se hva du gjorde med øret mitt!
Guwææhhæææ. Jeg mener, sjekk det her...
Crap, 
og Face kommer hjem i morgen... håper han ikke blir ekla ut. Det er hans skyld, det var han som ville jeg skulle gå til en piercingbutikk!

Åh, og forresten, festen jeg var på var bryllupet til Rayto fra Headpower.
Issei og Emmy og Chihiro hadde laga session-band for annledninga:

De spilte Wherever you are av One Ok Rock, visste ikke at Issei kunne synge sånn.
Har noen veldig søte bilder av brudeparet på scenen også, men synes ikke de er mine til å dele med verden ^^

Etter det er det en serie grusomme bilder av folk som var grusomme fordi de var fulle og jeg drakk ikke fordi jeg hadde skole dagen etterpå og minn meg på å aldri være edru når alle andre er drita igjen takk skal du ha XD
Sexshiro XD
Jeg tror det starta med at jeg sa "noen har tegna på t-skjorta de" (fordi det var et sånt design, se på bildet under) og så sa han "Ja, vil du også tegne på den?" også fikk han en tusj, men siden det var en Hurley-skjorte og den koster penger og sånn ble det heldigvis til at vi tegna på trynet hans i stedet.
Lykke til med å få av tusj-eyeliner før jobb om mårran, mann XD
Jeg måtte til slutt rømme. Dette er Shin-Ookubo stasjon i de små timer:

Å ja, Anouk hadde vært på en penis-festival den dagen, og hadde kjøpt meg en gave...
Det er en lollipop, jeg veit ikke helt hva jeg skal gjøre (ingen kreative forslag takk XD). Det er mer enn én grunn til at jeg ikke egentlig føler for å ete den...

Good night, Cruel World! I mårra kommer Face hjem :D
*Kremt* jeg mener
Åja, han fyren kommer tilbake i mårra. Jeg får vel dra og møte'n siden han ber så pent.

torsdag 14. februar 2013

De beste tingene i livet er gratis

Mer fra forrige uke! Vi dro til Harajuku. Her er Cat...
De ringene her XD
Cat prøvde noe ukarakteristisk: Farger. Rosa til og med.

Gratis Wi-Fi er ved søplekassene.
Smartphonemennesker er for vant til å ha 24 timers nett-tillgang... gjør meg litt nærvøs å tenke på hvordan jeg kommer til å bli når jeg får somla meg til å bytte til smartphone...

Lenge lenge siden jeg har shoppa i Harajuku, eller shoppa ordentlig i det heletatt egentlig. Var nok litt mer kritisk enn jeg har vært tidligere, jeg er generelt en person som må tenke mye og veie opp grunner for og imot å kjøpe noe før jeg gjør det. Gjerrig kalles det kanskje :P


Etter en stund trengte vi å chille, og vi gikk til den bortgjemte Starbucksen som er inni en bygning mellom Harajuku og Shibuya. Siden vi var halvveis framme alerede gikk vi videre til Shibuya etterpå, hvor vi spiste middag.
Kjære Sbarro. Kjære kjære Sbarro.
Faen jeg gleder meg til Peppes hjemme i Norge neste måned!

Her er tingene jeg endte opp med å kjøpe til slutt:
Økonomipakke med øredobber fra Claire's.
LISTEN FLAVOR genser. Kjøpt brukt ^^ Closet Child, I love you ^▽^
ZOMBIE-kjede fra Paris Kids og T-rex gelett-kjede fra Closet Child.
Mitt første kjøp på Sex Pot Revenge. Merker stilen min har forandra seg igjen :P Hadde aldri kjøpt denne for et par måneder siden. Sex Pot er fortsatt ikke min stil egentlig, jeg synes mye av klærne dems er sånn som lett kan få deg til å se ut som du prøver alt for hardt, men jeg må si at jeg synes t-skjortetrykkene til Sex Pot er mye MYE finere enn LISTEN FLAVOR sine. Mesteparten av trykkene dems ser slurvete og billige ut om man ser ordentlig på dem.

Oohh! Også var vi en liten tur innom Tutuanna i Shibuya (ikke at de ikke har det i Harajuku og XD)
Det var tilbud på flaggermus-strømpene!


Neste dag var en, for meg, lenge ettertraktet chille-dag. Vi gikk på den lokale vegetar-kaféen Pickles and Ginger, som heldigvis hadde bestemt seg for å være åpen den dagen ^^
Det var morsomt å oppdage at de hadde masse blader for folk som var interessert i Skandinavia. En artikkel om København hadde et bilde som må ha vært Bergen XD Woops!
Servitrisa studerte dansk, så hun syntes vi var veldig interessente. Vi fikk gratis jordbær!
Mmhh, japanske jordbær er så gode!!