Viser innlegg med etiketten gutter. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten gutter. Vis alle innlegg

søndag 11. august 2013

I am a denim demon

Dette er antagelig den første dagen på ukevis at jeg ikke har noe sted jeg skal være eller noen jeg skal møte, og jeg forteller det ikke til noen som kanskje kan si "ohh, har du fri? La oss henge!"
Ikke fordi jeg ikke liker å henge med vennene mine, men jeg trenger virkelig litt meg-tid ^^
Det tordner ute, så det er litt skummelt, men også litt digg, og jeg har lyst til å bare se på en teit film der alt går bra til slutt og tegne tegneserier til Face kommer hjem.
Og blogge så klart, så her er litt fra... litt tid tilbake :P

Hjemme hos Tomoya, vi jobba på den nye sangen Icecream Headache.
Jeg er en denim demonXD Tror jeg går mer i skjortene til Face i det siste enn han gjør selv :P

Face hadde fri forrige uke, vi hang litt i Shimoki og kjøpte noen greier til huset. Utrolig at det faktisk er plass til å dytte mere greier inn her ^^
På kvelden fikk Face mail fra Ryo-san fra Coldrain, han hadde akkurat kommet hjem fra Hokkaido så vi dro på Pinks for å henge med han.
Face prøver å overtale bartenderen på Pinks til å gi meg en jobb der, han liker virkelig ikke den nye jobben min. Det gjør ikke jeg heller noe særlig :P
Noen hadde bursdag og fikk fjeset sitt på en kjeks XD Jeg veit ikke hvem dette er.
Ryo-san ble med oss hjem og sov på sofaen. Han sto opp sånn cirka 4 timer før oss og prøvde ikke å vekke oss, men han arrangerte skoene våre i entréen.
Han er visst rydde-freak ^-^
Han skulle ha vekka oss da, for vi skulle egentlig i zoo den dagen, men greide ikke å komme oss opp i tide så det ble en klassisk Face og Inger-date. Yakiniku på favorittstedet vårt:


Skumling*^-^*

Anouk laget denne til meg:
Lol, har fått fan-art. På en måte.

Litt sånn trivia, jeg har vært på shopping :P
Trengte sokker. Føler at det mangler en rød tråd i valgene mine her men velkommen til livet mitt og identitetskrise.

Oohh! Og jeg fikk en gave fra norsk-studenten min:
Norsk brød og Nuggis!! Sønnen hennes har akkurat vært i Norge og hun fikk ham til å ta med disse hjem.
Brødet er dessverre borte nå, men hadde Nugatti til frokost i dag. Det er jo søndag ^-^

Forrige søndag hadde vi en konsert i Chiba, på et sted som heter K's Dream.
Jeg skjønte hvem "K" var da vi kom dit ^^

Før åpningstid:
Den gamle support-trommisen vår, Hide, kom og var staff for oss.
Halsen min var ikke i god stand, men Itou-san kjøpte meg honning XD Det er han som absolut ville at vi skulle spille på Chiba Hotline i år også. Stemmen min var ganske føkka etterpå, men den holdt ganske greit gjennom konserten. Jeg hadde helt honning i vanflaska mi hele kvelden...
Vi spilt den nye sangen Icecream Headache også, jeg liker den skikkelig godt, selv om den er ganske vanskelig å synge.

Vi solgte alle CD'ne vi hadde med! Vi burde spille på high school-eventer oftere!
Siden det ikke var noe afterparty i Chiba dro Anouk og jeg og kræsja afterpartyet til ROACH i Shibuya, der Face jobba den kvelden.
Anouk med en av gutta fra Lay Another Flight. Tror ikke hun er så full som hun ser ut XD
Min kjære ignorerer meg XD
Sexirou annkommer. Det ser ut som noen slags krisesitusjon her.
En fyr fra et band so heter... Flahr eller Flare eller no?:P
Han ville vi skulle lære ham engelsk, men han bodde fire timer unna eller no f^^;
Etter festen måtte Face og Taama snakke sammen, så Anouk og jeg satt 20 menter unna og venta på dem uttafor en combini.
Mens vi satt der kom det to skikkelig sleeazy typer bort til oss og bare "Hva driver dere med a?"
Meg: "Venter".
Dude: "På hva?"
Meg: "På dem," *peker. De snudde seg rundt, og Taama var på vei mot oss og så ut som en bulldog som skulle ete huene dems XD Det er det beste jeg noengang har sett, han er ikke så svær men han så så sinnsvakt pumpa ut, og de gutta bare "åh ok," og var borte på to sekunder.
Vi holdt på å le oss ihjæl.


Noe helt annet, men Face driver og lærer meg å lage mat i det siste, for han er superflink og jeg kan bare lage ting etter oppskrift.
Jeg lagde han fisk etter oppskrift fra mamma forrige uke og i går fant jeg en oppskrift på avokado-pasta (vi har jævlig mye pasta) som han var ganske imponert med. I dag har jeg hele dagen på å finna på noe å imponere han med. Jeg veit at de har billig fisk på butikken hvis jeg går tidlig, så kanskje jeg skal gå og kjøpe det! Ahh, fridagsproblemer :D
Nå skal det chilles, og tegnes... og trenes -_-; Trening er ikke morsomt.

onsdag 7. august 2013

One fine day

Det skal liksom være 36 grader i dag, men føles mer som 800!
Dette er enda et bilde fra skolen, bertevenninna mi og bertevenninnene hennes hadde kjøpt seg rosa røyk. Ikke at jeg synes det er noe galt med rosa røyk, det er andre ting som gjør at jeg føler meg veldig malplassert i blandt. Ble et veldig fint sommerbilde da.
Og dette er også noen bilder fra rett før ferien begynte. Jeg veit jeg ligger langt etter, skulle jo tro jeg har mye mer tid nå som jeg har ferie, men det virker faktisk som om jeg er enda mer optatt.
Dette var en chill dag vaffel. Face og jeg ville på stranda, men sidne han hater å kjøre tog og han bor ganske sentralt i Tokyo så var det ikke så veldig mange strender å velge i. Det ble til Odaiba.
Jeg visste ikke engang at de hadde strand i Odaiba!
Vannet var ikke det aller klareste, men temperaturen var digg!

Kom utti da!

Han ble med han og, men han hadde ikke med seg badetøy, så det ble med vassing den dagen. Fikk kjølt oss ned :D
Oohh, vi fant en glassmanet som var alt for nær land.

Etterpå vandra vi langs vannet, stoppa på en kafé. Fikk et fint bilde av Rainbow Brigde.
Fikk gifta oss også.
Hehe, nei det er ikke oss, jeg ville aldri godta hvit dress. Kjolen var helt fantastisk da, jeg hadde lyst til å ta bilde da de kom nærmere men føles litt feil å poste bryllupsbilder av folk jeg ikke kjenner en gang :P

Jeg var i litt uvanlig antrekk selv. Face ville så gjerne at jeg skulle ta på meg noe veldig jentete og litt "gyaruete", så jeg gjorde det.
Problemet var at jeg glemte å ta med meg sminkepungen min... heldigvis var det solbrillevær.
Det er mye gøy å gjøre i Odaiba bortsett fra stranda også. Vi fant bowling!!
Det har jeg ikke gjort på år og dag, og når jeg spiller med bandkammeratene mine så taper jeg alltid. Men denne gangen vant jeg! :D:D
To ganger!
XD
Jeg veit man liksom skal la mannen vinne og sånn, men han ser jo ut som han tar det ganske bra eller? :P
Det er ikke mye, men jeg tar det jeg får!

Fra bowlingen fikk vi tullepenger vi kunne bruke på arkden i etasjen under og brukte sikkert en halvtime på dette spillet, fordi vi vant pengene tilbake igjen hele tiden XD
Det er et spill hvor du skal fange fisk med en papirhåv, sånn som på japanske festivaler. Utrolig hva man blir hekta på.
Etterhvert måtte vi bare innse at vi kom til å sitte der hele kvelden hvis vi ikke begynte å tape med vilje, så vi bytta til et vanskeligere fiskespill.
Her må man bruke stang og virituell line. Jeg fikk napp flere ganger men greide aldri å sveive inn raskt nok. Jaja, moroa må ta slutt en gang, og dessuten hadde all fiskingen gjort oss sultne.
En av de søtere engrish-feilene jeg har vært borti.

Oohh, og de har hide-museum i Odaiba nå, men jeg ville ikke mase om å gå, koster helt sikkert dritmasse penger.
Men vi fant et nytt fiskespill!!
Denne gangen med ekte fisk!

Man skulle tro dette var skikkelig vanskelig, men så snart vi skjønte knepet så var fikk vi snart for mange fisk for bøtta!
De dreiv å hoppa ut hele tiden så jeg måtte plukke dem opp og putte dem tilbake. Det er ikke bare enklelt, skal jeg si deg!
Dessverre kunne vi ikke ta med noen av fiskene hjem, vi fikk sånn cirka hundre umibon for dem i steden.
 Æsh XD

Måtte selvsagt få med oss den alltid like romantiske skrekkturen med pariserjulet.
Nesten like skummelt hver gang ...

Det var en utrolig chill dag, kunne trengt en sånn hver uke! Som sakt, jeg føler at jeg er mer optatt nå enn jeg var da jeg hadde skole.
I dag har jeg også vært oppe klokka åtte for å dra til Hon-Atsugi og ha norsktime, også har jeg en engelsktime klokka halv ni på kvelden, men dro tilbake til huset til Face innimellom fordi jeg ikke har noe i å gjøre i Hon-Atsugi i 7-8 timer.

Her er en presang jeg fikk av en av elevene mine for noen uker siden. Det lønner seg litt å være lærer^-^ Det er kinesisk pudding, en med rosa grapefrukt og mango.

lørdag 13. juli 2013

Make it last forever, firendship never ends

Nå er det jaggu en stund siden jeg har blogga! Det er litt fordi jeg ikke har hatt kameraet mitt, for jeg glemte det på Headpower. Men nå har jeg endelig fått det igjen, og dette er bildene jeg tok kvelden jeg la det igjen. Det var på den siste We are Partymoster!!-eventen til Reptile.


Call Your Name
Vertene selv, Reptile.
Vi hadde en kjempekos kveld på Headpower, fikk til og med Issei til å komme for å møte Cat. Og det var kos å henge med Call Your Name igjen. Har savna dem!
Så la jeg igjen kameraet da :P
Men livet mitt har for det meste fortsatt som vanlig, bortsett fra at Cat har bodd i huset mitt og kjøpt meg mat, så ingen rice challange!!\(゜□゜)/

På forrige fredag hadde vi konsert på Headpower, så jeg fikk endelig igjen kameraet!
Ohh, og vi filma en ny SALTV. Det er på japansk mest, men det er japansk tulleengelsk i den så kanskje det er morsomt for noen likevel?^^

Greiene fra KENTs bursdag er faktisk fra forrige gang vi spilte på Headpower, det er derfor jeg har på meg skjerf. Det er 34-38 grader i Japan nå, i tilfelle du lurer. Glem skjerf liksom, glem klær!
 Jeg har sovet dårlig hver natt jeg har sovet hjemme, fordi jeg ikke vil skru på aircondition fordi jeg er redd for å bli forkjøla. Dermed har vi igjen vifta, og det er bare ikke nok. Har oppe alle vinduer som kan være oppe mens vi sover, men det er helt bakerovn her inne. Svetten siler når man prøver å gå noe som helst sted eller gjøre noe som helst, det er jævlig.
Hørte de fikk fri På Josai... hvorfor får ikke vi fri? :(

Uansett, tilbake til konserten; vi spilte med han fyren her igjen:
Husker ikke hva han heter da, han er egentlig komiker, men er veldig dyktig musiker også. Han spiller blandt annet trompet og keyboard samtidig!
Det var også et band som heter 4 ROSES, som vi ble kjent med, også The Yappys igjen, nusselige mennesker.
Gitaristen dems heter det samme som gitaristen vår, det blir alltid noe tull med det backstage.
På tross av at det var fredag skulle alle hjem etterpå! Takashi var unnskyldt, for han hadde så jævlig tannverk at han ikke hadde sovet på tre dager ... og det Yappys er mindreårige. Men alle andre!!
Så vi endte opp med å gå på afterpartiet til the Overground Festival, arrangert av Sillhouette, som var på Cyclone samme dag.

Av en eller annen grunn ser min kopp større ut...

Face var ikke på Cyclone den dagen så klart, han jobba på en ROACH-konsert som selvsagt også var samme dagen! Vi prøvde å få tak i Taama for å crashe afterpartiet dems, men fikk ikke noe svar. Så, på vei til toget om morgenen møtte vi han helt tilfeldig XD
Nydelig XD
Så vi måtte ha et mini-conpa før vi dro hver til vårt.
Cat hjem til meg, jeg hjem til Face og Anouk og Tama skulle begge ta Metro men så viste det seg at hun hadde mista lommeboka si stakar, så det ble masse styr, som jeg ikke hørte om før dagen etter men.

Neste dag var det en event som heter The Best Men, der blandt annet St.Clair spilte. Kaz satte Anouk på gjesteliste fordi hun hadde mista lommeboka si, synes det var ganske gemt.
Har noen bilder, så klart:

Ohh, og la oss bare se på logoen til plateselskapet dems! Den lille fyren med horn der, den er det jeg som har laga! Skriver mer om den på tegnebloggen min sienere! På tide å poste noe der uansett ...^^;


Og etterpå...
 jeg var beinhard forhandler for utlendingjente-possyen og fikk prisen ned bare for oss. Hadde jo litt leverage :P


Noen hadde den ekle ideen at gutta skulle shotte... en flaske vin... hver... huff, for en kultur...
Men men! Jeg fikk endelig Face til å bli med opp og bli med på festen! Så han kunne bli litt kjent med Cat også!
Også fikk jeg Issei til å komme og! Vel, egentlig var det Anouk som fikk Issei til å komme, jeg bare ringte han på telefonen. Vi overbeviste han om at han måtte komme fordi det var Cats siste kveld ute.
Dessverre måtte Face og jeg gå rett etter at han kom for Face hadde en tidlig morgen og det tar oss en hel time å gå hjem til han. Dessuten begynte visst den vinflaske-shotten å virke XD Herregud.

Det var vel mesteparten av tiden Cat har vært her oppsummert. Har vært en del hjemme og se på True Blood også :P Selv om det er helt tortur å være inne nå, og ute or den saks skyld, på grunn av de omtrent hundre tusen gradene!
Cat har som sagt betalt for matvarer så lenge jeg lager maten, så har faktisk fått spist ordentlig i denne tiden.
Har spist litt candy også så klart!
Lemon cheesecake doughnut, særiøst den beste doughnuten jeg noengang har spist, fra Krispy Kreme så klart!

Det var bare det^^