Viser innlegg med etiketten listen flavor. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten listen flavor. Vis alle innlegg

lørdag 6. april 2013

Love the one you're with

Nydelig prydelig og tydelig, som løkkeskriftlæreren vår pleide å si på barneskolen... Lærer dere kids løkkeskrift lenger forresten?

Hmhja, hvis du kan se noe av dette så prøvde jeg noe litt mer... "grungy"? Ville være litt feminin og støff. Begynner å bli lenge siden.
Sokkene er en veldig viktig del :P
Jeg skulle møte Scaryface (han vil jeg skal kalle han Ken, men det er rart for meg for jeg har allerede en venn som heter Ken), og jeg kjøpte faktisk disse sokkene forrige gang vi møttes.
Interessent fakta der.

Først hadde jeg sangtime, og alle pusteøvelsene mine mens jeg var i Norge lønnet seg, jeg har ikke blitt dårligere :D
Etter det fortsatte jeg bare videre til Shibuya, der jeg skulle henge og vente på at han ble ferdig på jobb. Hadde rundt tre timer, for når du venter på en lydtekniker så er han som regel ferdig på jobb rundt ett om natta.
Heldigvis slutter ikke Shibuya å fungere før sånn 7 om morgenen^^
Jeg bestemte meg for å chille og vente på Saize med salat, for jeg er jo så sunn.
Kunne se rett ut av vinduet på Rockaholic (eller Rockahohoho, tydeligvis), men tørr ikke å gå dit aleine. Ikke at SiM (eller noen i det heletatt) hadde vært der på en onsdag kveld uansett, men you know.
Face var ferdig litt tidligere enn anntatt! Wohoo! Og igjen ble det til at vi tok beina fatt til Shimoki. Det er en ganske fin tur egentlig.
Jeg fant et selskap jeg tror jeg vil jobbe for XD
Han har fortsatt seriemorderleilighet uten noen ting i. De eneste møblene hans er en koffert og en bag med skittentøy. Men har har datamaskin, og da ordner det seg jo. Helt tilfeldig ble det til at vi så Pirahna 3, og jeg har hørt at den skal være vildt dårlig, men den var ikke bare dårlig, den var... bisarr... som om en 15-åring hadde skrevet manus-bisarr XD Men underholdende dårlig, det skal sies.

 Neste dag hadde han faktisk friiii! Og likevel greide vå stå opp og komme oss ut av seriemorderleiligheten til klokka to!
Han måtte vaske klær fordi han skulle avgårde til Osaka på kvelden, så vi utforska området litt mens vi venta på at vaska skulle bli ferdig. Det er veldig fint der! Vi fant til og med en park, og hanamiet i rundt ti minutter :P
Oohh, sakura! 
Så måtte vi tilbake og putte de hundreogtredve band t-skjortene hans i tørketrommel, og mens vi venta på det satt vi uttafor vaskeriet og var skumle utlendinger. Han er mye skumlere enn meg da, selv om han ser mye mer japansk ut.
Det kom forbi en klasse med førskeoleunger eller no og vi bare "omg kawaii kawii kawaii!" og de bare O________o
Bra innstilling, barn, ikke snakk med fremmede ^^b

Og da vi kom tilbake til huset:
ヽ(゜▽、゜)ノ Pene pusen!

Så ja, jeg har visst type da. Vedder på at ingen kunne se den uventede plot twisten... Vi får se hvordan det går, jeg liker han men livet mitt er veldig rart nå, og veit ikke helt hvordan vi skal få møttes i livet med timeplanene våre og sånn, men det er i fremtiden... tror han liker meg og, han ringte meg to ganger fra teite Osaka og kalte meg baby (tror jeg, han var full og engelsken hans er morsomst i verden:P). Håper ROACH tar godt vare på han mens han er der så han ikke trenger å sove i bilen til Onkel D mens det er tyfon O__O

Oh!oh! På fredag var første dag på skolen og vi fikk karakterene våre! 
Jeg veit at dette ikke gir så mye mening for de fleste av dere (ikke for meg heller, må jeg innrømme), men jeg sto alle fagene jeg tok forrige semester! Og jeg er nummer 10 av 21 i klassen! Og så er det studentkortet mitt for neste semester!
Jeg kan hvis jeg vil!

Må gå nå. Harajuku venter^^

torsdag 14. februar 2013

De beste tingene i livet er gratis

Mer fra forrige uke! Vi dro til Harajuku. Her er Cat...
De ringene her XD
Cat prøvde noe ukarakteristisk: Farger. Rosa til og med.

Gratis Wi-Fi er ved søplekassene.
Smartphonemennesker er for vant til å ha 24 timers nett-tillgang... gjør meg litt nærvøs å tenke på hvordan jeg kommer til å bli når jeg får somla meg til å bytte til smartphone...

Lenge lenge siden jeg har shoppa i Harajuku, eller shoppa ordentlig i det heletatt egentlig. Var nok litt mer kritisk enn jeg har vært tidligere, jeg er generelt en person som må tenke mye og veie opp grunner for og imot å kjøpe noe før jeg gjør det. Gjerrig kalles det kanskje :P


Etter en stund trengte vi å chille, og vi gikk til den bortgjemte Starbucksen som er inni en bygning mellom Harajuku og Shibuya. Siden vi var halvveis framme alerede gikk vi videre til Shibuya etterpå, hvor vi spiste middag.
Kjære Sbarro. Kjære kjære Sbarro.
Faen jeg gleder meg til Peppes hjemme i Norge neste måned!

Her er tingene jeg endte opp med å kjøpe til slutt:
Økonomipakke med øredobber fra Claire's.
LISTEN FLAVOR genser. Kjøpt brukt ^^ Closet Child, I love you ^▽^
ZOMBIE-kjede fra Paris Kids og T-rex gelett-kjede fra Closet Child.
Mitt første kjøp på Sex Pot Revenge. Merker stilen min har forandra seg igjen :P Hadde aldri kjøpt denne for et par måneder siden. Sex Pot er fortsatt ikke min stil egentlig, jeg synes mye av klærne dems er sånn som lett kan få deg til å se ut som du prøver alt for hardt, men jeg må si at jeg synes t-skjortetrykkene til Sex Pot er mye MYE finere enn LISTEN FLAVOR sine. Mesteparten av trykkene dems ser slurvete og billige ut om man ser ordentlig på dem.

Oohh! Også var vi en liten tur innom Tutuanna i Shibuya (ikke at de ikke har det i Harajuku og XD)
Det var tilbud på flaggermus-strømpene!


Neste dag var en, for meg, lenge ettertraktet chille-dag. Vi gikk på den lokale vegetar-kaféen Pickles and Ginger, som heldigvis hadde bestemt seg for å være åpen den dagen ^^
Det var morsomt å oppdage at de hadde masse blader for folk som var interessert i Skandinavia. En artikkel om København hadde et bilde som må ha vært Bergen XD Woops!
Servitrisa studerte dansk, så hun syntes vi var veldig interessente. Vi fikk gratis jordbær!
Mmhh, japanske jordbær er så gode!!