mandag 13. mai 2013

Birds the word

Noen av tingene du kan finne i kunstfakultetet på Tokai Universitet...


*grøss*

Forrige helg (you know the drill) hadde Face og jeg vår første egentlige date.
Vi gjorde ikke noe kjempestort, siden jeg kom fra skolen og det var hans første og eneste fridag hele måneden. Vi dro til Shibuya og leide film, og så dro vi på yakitori. Det var en billig og koselig izakaya i nærheten av huset hans.
Mmmmhhh, og han liker lever like mye som meg \(゜口゜)/
Etterpå gikk vi hjem og så på Avengers, men han sovna halvveis gjennom så jeg så jeg så den ferdig og vekka han etterpå. Da han våkna ville han se resten XD Veit du hvor lang den filmen er??
Så vi så den en gang til :P

Neste dag var det bandøving:
Og etterpå dro jeg til Ikebukuro for å møte Anouk og venninna hennes Daisy. Tyra hadde bedt meg invitere med noen utlendingjenter for å møte vennene hans, så skulle de betale for mat og drikke ^-^
Vi dro på et sted som heter Mysterious, samme kjede som Lock-up. Denne er space-tema. Ganske kult egentlig. De hadde kjempesøte drinker som var oppkalt etter planeter. Dette er neptun!
De så mye bedre ut enn de smakte da, men egentlig var jeg ikke så veldig tørst den dagen, mest sulten. Og det var så mye mat at vi ikke greide å spise alt O__O
Vennene til Tyra var litt rare. Han ene var ganske normal, men han ville at folk skulle ta bilde av han hele tiden mens han poserte som en AKB-jente XD Han andre er den første japaneren jeg noengang har sett som blir enda mer sjenert av å drikke f^^
Men det var underholdende nok og Daisy var kjempekoselig.


Blacklight topcoat! Takk, Cat XD

Jeg følte meg litt sjuk igjen da jeg kom hjem, tror jeg bare er veldig sliten for tiden. Men jeg krøyp inn i pysjen og tok meg en lur mens jeg venta på at Face skulle komme hjem.
Hihi, jeg er lydtekniker i Shibuya da.
Da han kom hjem satte han på Avengers igjen, denne gangen med japansk dub XD

Neste dag hadde Issei invitert oss på grillparty med masse folk vi ikke kjenner. Været var fantastisk, og Anouk hadde tatt med solbriller til meg uten at jeg trengte å be om det en gang :D

Tamagawa. Elvebredden var proppfull av folk som grilla, spilte fotball, solgte grillutstyr og drikke og jeg veit ikke hva.
Når rockegutter griller gjør de det med DJ-set XD
Det var et merkelig grillparty. De hadde med seg en fyr som var profesjonell kokk, og de hadde stormkjøkken i steden for grill og han lagde pasta og greier, i tillegg til biff så klart!
Det var greit å ha noe anderledes en gang også, det kommer sikkert til å bli mer grilling i løpet av sommeren ^-^
Savner alltid svart grillpølse med ketchup og sennep da ( ̄▽+ ̄*)

Etter grillinga dro folk litt hit og dit, men Issei og Buskemannen tok oss med på en festival.
De hadde kule svarte gullfisker, vi prøvde å fiske dem, men vi feila. Det var så lett forrige gang jeg gjorde det!


Vi vandra videre og fant at man kunne fiske skilpadder!!!
( ´艸`)
Det var selvsagt ennå mer umulig enn gullfiskene, men hvis man prøvde tre ganger så fikk man en likevel! Jeg er ikke helt klar for å eie en skilpadde akkurat nå, men Anouk fikk en :D

I en av sidegatene til festivalen møtte vi Tomoki og noen av gangstervennene hans, som drakk ved en shrine og ville ha oss med. Jeg lurte på om det virkelig var ok å drikke der og han bare "Så klart! Dette er min shrine!"
Så klart XD
Etterpå gikk vi på den baren Issei hadde bursdagsselskapet sitt på i fjor, og Tomoki betalte (en veldig dyr) nomihoudai for oss begge, selv om vi insisterte veldig på at vi ikke trengte å drikke. Nesten litt frekt å ikke benytte meg mer av den, men jeg er skjeldent i humør til å drikke to dager på rad og var kjempesliten uansett.
Her er skilpadda, Gurken. Han måtte sitte i en pose mens vi var på baren, stakar.
Anouk ville så gjerne prøve japansk fyrverkeri, så vi hadde kjøpt zenkou hanabi (det er litt som oppned stjerneskudd) på Seven, og vi gikk og tente dem uttafor baren.
Issei ville også brenne fyrverkeri.
Da vi var på Seven hadde jeg fått med meg en pakke ketchup/sennep, i tilfelle jeg fikk brukt det... Særr, aldri gå med en pakke ketchup i lomma i tre timer. Hvem er det jeg prøver å lure? Dette skjer bare med meg...

Måtte dra hjem til meg selv den dagen, selv om vi hadde fri på mandagen. Jeg kunne ikke få tak i Face på telefon. Han ringte meg klokka 2 eller no og bare "Hvor er du nå?" "Hjemme..." "Neiiii!"
:P

En venn av ham kom på onsdag for å bli hos han i TO UKER D:D:D:D:
Siden det for det meste er leiligheten hans vi henger i (fordi han jobber om dagen) så betyr det at vi kanskje ikke får sett hverandre på to uker T_T
Fikk vaffel møtt han på tirsdag, for en av gutta fra Coldrain ville møte meg :D Han inviterer meg aldri på afterparty og sånn så jeg var kjempeglad for å få møte noen av jobbkompisene hans!
Vi dro på PINKS, det var kjempekos, til og med Taama dukka opp i løpet av kvelden og jeg snakka ordentlig med han for første gang på lenge. Fikk til og med noe så skjeldent som et bilde av Skumletrynet:
Bare at denne dagen hadde han bestemt seg for å være Søtetrynet i stedet *^^*
Jeg hadde vunnet et veddemål med han om at det var en del på slutten av Avengers hvor de eter Shwarma (etter å ha sett den så mange ganger hadde had FORTSATT ikke fått med seg det) og brukte dem på å kjøpe kjøtt vi kunne ha i kveldsmatrisen. Mens vi så Avengers. Ingen XD

Kos dag ^-^
To uker... *sukk*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar