fredag 4. januar 2013

Good night, Cruel Year

Hi ho! Jeg er akkurat tilbake fra en litt lite planlagt tur til Chiba. Sorry at jeg er treig og sånn, livet er litt sånn merkelig og det er ikke alltid jeg har tid og krefter til å skrive. Men skal vaffel få med noen detaljer fra konserten og bounenkai (enkelt oversatt "glem året-fest) på 28. desember. Altså i fjor.
Godt nyttår :D

Det var på Ootsuka Deepa. Hide var tilbake for en dag, for den nye trommisen vår er ikke klar for scenen ennå i det hele tatt!
Etter lydprøven skulle vi ut og finne noe å ete, og det er klassisk SALTY å spise curry. Vi lette Ootsuka rundt, og hadde nesten gitt opp da jeg helt tilfeldig titta til venstre og fikk øye på en bitteliten sjappe med et stort skilt der det sto "curry house".
Det var ikke plass til automaten inne, så vi måtte kjøpe kuponger uttafor døra.
Det var ikke indisk curry da, som vi aller helst spiser, men Tommen har betennelse eller no i kjeven så det gjør vondt når han åpner kjeften og når han synger, så han hadde nok ikke greid å ete nan uansett.

Det var sikkert ikke ti sitteplasser der inne en gang, og alle stolene var rundt disken. Vi var heldigvis de eneste som var der akkurat da.

Jeg bestilte kylling-curry. Den var håndlaget og veldig god, litt sterkere enn mesteparten av japansk curry jeg har spist før.
Veldig suppeaktig konsistens, så da var det greit å blande den med risen, sånn som jeg liker (det er liksom sett på som grisete å blande, av en eller annen grunn. Husk det hvis du spiser curry på din første date med en japse ;)
SALTY approved ^o^b

Her er jeg nesten klar for konserten. Dette er det nye alternativet til duckface forresten, kawaii ikke sant?
Jeg måtte putte på ennå mer sminke da, for herr Bandleder syntes ikke jeg så horete nok ut. Tror han egentlig er ute etter sånn hele veien rundt svart eyeliner Avril Lavigne-look, men det blir over mitt lik (eller om noen faktisk betaler meg for å gå på scenen sånn, det går jeg nok med på).
Jeg glemte helt å skifte til sceneantrekket jeg hadde tatt med da :P

Noen bilder av våre medband på scenen:
PALO Special!

Another Story!

CYN!
Ja, det var det eneste bildet jeg fikk av dem, dessverre T_T

Call Your Name, som hadde arrangert hele greia!

Sjekk jeg greide å få bilde av Yuta da! Første gang, tror jeg.

Afterpartyet inkluderte eksklusive gjester som selveste Tomoya, som nesten aldri kommer på after og som ikke akkurat er noen pirat når det gjelder alk, om du skjønner hva jeg mener.
Han tok seg en Salty Dog da, så det ble ikke bare tomatjuice denne gangen XD
REPRESENT!!

Mongoemo :D:D
Lulz, Kei fortalte meg at han kjenner en person som pleide å være i mitt yndlingsVK-band, og at han er en skikelig slesk dritt XD Skulle ønske jeg visste det da han slutta i bandet, så hadde jeg nok ikke vært så trist.

Da det var slutt var ut i kulda og regnet -_-
De smarte menneskene dro hjem...
Erinaaa!! Hun var egentlig optatt på den nye jobben sin, men så sa kollegaene hennes at hun burde dra på festen med oss, så hun kom likevel :D
Hun var en av de smarte menneskene som dro hjem i fem-tiden.
Tsutom og jeg var ikke smarte mennesker, og ble med CYN til Ikebukuro, til en merkelig izakaya.
Jeg var så sinnsvakt trøtt, men de er så sinnsvakt morsomme!
De gjorde så mye narr av han stakkaren med den gule jakka, og han la ikke merke til det en gang :P

Jeg sov så hardt på toget hjem at jeg ikke våkna før Odawara, endestasjonen. Det har kun skjedd meg én gang før og faen så surt det er. Klokka var over ti om morgenen før jeg endelig var i seng.


Neste dag fikk jeg endelig bada med maneten (-^□^-)
Jeg putta oppi en av badepulverene jeg fikk også, den hadde en sovende ku uttapå, det var litt som å helle frokostplanding i badevannet XD Men det lukta skikkelig godt!
Finner fortsatt korn i dusjen :P

Nå må jeg særiøst prøve å få litt kvile på augone. Døgnrytmen min er helt på trynet! God natt og godt nyttår, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar