onsdag 16. januar 2013

眠れなないいままでそう 君を待っていた

Dette er historien om helga!
På fredag hadde Johanna bedt meg med på konsert, og jeg møtte også Fivel, som har vært i Japan alt for lenge uten at vi har møttes (jeg er treig T_T). Bandet vi skulle se het Food, og spilte på Duo, som er livehuset som faktisk deler bygning med O-East. Hva finner jeg ut da jeg kommer dit? At føkkings SiM spiller på O-East XD Bomma på livehuset!
Uansett, nest siste bandet som spilte var skikkelig fete og het GARI!

De hadde noen musikkvideoer også, men live-videoen var mye fetere ^-^
Hovedbandet ble jeg ikke så veldig imponert av, dessverre. Det eneste som egentlig var kjipt var vokkisen dems, som sang ganske hip-hop-aktig, og dessuten missa rytmen så til og med jeg merka det her og der. Det var den første liven dems på ti år, men de skal jo være rimelig proffe. Dessuten hadde han sånn vildt slesk EXILE-stil, og som om det ikke var sleskt nok fra før så dro de inn gogodansere på de siste sangene...
Jeg har egentlig ikke noe stort problem med de, men i denne situasjonen virka det bare som en veldig billig måte å prøve å få opp stemninga på. Dessuten ganske missfired, siden flesteparten av fansene dems var velvoksne litt aldrende damer... Gogodansere pleier ikke å få den målgruppa til å gå hæla i taket :P Men bassisten, som var kompisen til Johanna, var skikkelig grei og chill. Han lovte at han skulle komme på konserten vår en gang og!

Etterpå gikk vi til en pub der Johanna kjente eieren.
Stjal bilde fra Facebooken hans ^^
Det ble til morgenen for meg, så jeg sov mesteparten av lørdagen, men søndag var det planer igjen!
Angry Frog Rebirth hadde laget en event på Cyclone i Shibuya. Det startet klokka 12 eller no, men jeg var ikke der før på ettermiddagen.
Det ble crépe... det var lørdag da. Lol, og jeg prøvde å lage bølger i håret...
Tomoya og kompisen hans som spiller i et band som ingen husket navnet på XD

Det var diverse band som spilte på eventet (så mange at flere av dem kalte Angry idioter, på en kjærlig måte så klart, for å ha laget en alt for lang kveld for kidsa).
En av de som spilte var Silhouette from the Skylit.
Fabelaktige, så klart!
Det var så mange mennesker inne på Cyclone at vi gikk ut i pausene, selv om det var dauvkaldt!

Så mange koselige unger som jeg ikke husker navnet på^^
Også var det inn igjen!
Dette bandet het AIR SWELL, tror det er første gang jeg ser dem. Ikke helt min stil, men fantastisk liv på scenen og liv i salen, og jeg begynte å varme opp til Angry.

Har ingen bilder av dem i dag, for jeg var for optatt med å danse :P
Jeg digger dem mer og mer hver gang jeg ser dem og særr, de er så super sweethearts! Snakka med trommedama og bassmannen også denne gangen, og de er så søte og morsomme. Og U-san, for alltid den søteste mannen i verden*^^*
Han bare "jeg ble bekymra for deg da, går det bra eller?"
"Øhh, ja, går bra med meg, hvordan det?"
"Du var så fortvila på Facebook".
"Leste du det??"
Han gjør aldri noe på Facebook, men han har visst fått med seg ranten min første gang Ippei og jeg slo opp. 

Tomoya og jeg delte ut den nye promoen vår i trappa etterpå, og en av kidsa sa han fulgte oss på twitter \(゜口゜)/ #kjendissssssssXD
Vi gikk glipp av toget hjem... så vi "måtte" gå på afterparty.
Gode gamle Watami har fått ny meny T_T Hvor de blandt annet har mojito...
...med livmor i!? Særr, den eneste måten jeg kan lese dette ordet på er "placenta". Jeg prøvde en, den var var veldig minty ^^
En del kjente hadde dukket opp. Naoya her(som tydeligvis må ha lue og boblejkke på inne), og trommisen til FiLM, som jeg ikke husker navnet på på stross av at folk konstant prøver å spleise oss XD
Da han først kom inn på livehuset huska jeg ikke hvem han var en gang, han var sånn "åh hei, Inger, lenge sia sist".
"Ja, det er det jaggu!"
"Du husker meg ikke, eller?"
"Jeg husker ikke navnet..."(løgn)
"Det er greit". Lol, stakar. Jeg kom på hvem han var da, og løp etter og fortalte at vi skal spille sammen neste måned, for det skal vi :D
Også Uchi da, fra Sillhouette, (står i midten av rommet)som vanlig en av festens... litt... mer...beduggede deltakere. 
Det er vildt lol hvordan han tror jeg hater han, selv om han var den som før bare huska Cat og ikke meg (det var til og med han som introduserte meg til Busa back in the day, men det huskern heller ikke).
Jeg sier: "Jeg veit hva du heter! Vi er jo venner på Facebook!"
"Vi er ikke venner!"
XD
Tommen skulle være en av gutta denne gangen og ble med på party! Det var veldig snilt, for jeg er alltid litt nærvøs for å være i Tokyo for en hel natt uten noen som er nære nok venner til å føle seg ansvarlig for meg.

Ble litt trøtt utover kvelden ja XD
Det ble jeg og, men jeg greide å holde meg våken. Nekta å bli med på ramen etterpå da, selv om folk var veldig insisterende. Faktum er at vi hadde øving på ettermiddagen, som var grunnen til at vi ikke hadde planer om å gå på festen til å begynne med.

Her er vi uttafor Watami, hvor folk får det for seg at de skal kaste Ikeda-san(gitarist/vokal i Angry) oppå denne markisen.
Han er ganske svær, så etter å fire iherdig kast måtte de gi opp. Gærne mennesker f^-^
Jeg måtte traske til toget.
Og det regna, skikkelig drittregna! Alt jeg hadde som beskyttelse var Island-genseren min, som er strikka, så den er ikke så digg når den blir våt.
Kom endelig hjem klokka 7 og sov i tre timer før det var opp på øving. Det regna fortsatt og blåste som en føkkings tyfon ute. Ble gjennomvåt på vei til stasjonen og ringte og spurte Tomoya om det var greit at jeg ikke kom i dag.
Det var det selvsagt ikke, så jeg måtte ta toget med iskalde føtter. Greia var at det snødde over alt ellers! Som julaften! Japan, timingen din er en smule off f^^
Det var jo veldig pent for alle som hadde på støvler og ikke hadde blitt regna på, men jeg hadde på gjennomvåte UGGs, og det var så kaldt at jeg begynte å grine mens jeg gikk og lette etter et sted å vente på de andre, siden togene dems var forsinka på grunn av snøen. BOMBE!


Tok snikbilder av folk i snøen mens jeg satt på Dotour. Satt der i omtrent en time før Tommen endelig dukka opp og sa jeg egentlig kunne dra hjem, for han ante ikke når de andre ville være der.
Han sa unnskyld, men jeg veit at han ikke kommer til å høre på meg neste gang jeg prøver å være littegrann fornuftig og spare oss masse ekstra arbeid, sløste penger, mulig forkjølelse og dessuten totalt fire bortkastede timer som jeg kunne brukt å på å hvile og ikke bli forkjøla.
Rant over.

Kom endelig hjem. Måtte ta en dusj for å bli var igjen, på med Kari Traa under t-skjorta.
Særr, de greiene her er varme! Kari Traa, du er min aller beste venn^^

Jeg ble selvsagt forkjøla og har hatt det ganske jævlig i dag med feber og vondt i halsen. Begynner å bli litt bedre nå, virker som om smertestillende endelig begynner å funke. Veit ikke hva jeg skal gjøre med gym i mårra...
Jeg vil bare ha is XD
Kroppen er kald, men huet er varmt lissom. Men orker ikke å røre på meg så mye. Skulle ønske mamma var her eller Cat eller at jeg hadde en type som kunne komme og babie meg. Så hjelpesløs.
Sorry for den veldig lange posten!

Goodnight, Cruel World (=⌒▽⌒=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar