tirsdag 30. juli 2013

Oppå fjellet

Denne posten skulle vært oppe for veldig lenge siden, men jeg har vært litt optatt siden Cat dro hjem. Eksamen og jobbing og konserter og tog.
Uansett, en av elevene mine tilbød seg å ta oss med til Mt.Fuji siden jeg hadde fortalt ham at jeg og vennen min ikke kom til å gjøre noe sightseeing mens hun var her.
Vi er ikke sånn veldig interesert i tursiting vanligvis, men hvorfor skulle vi si nei til det? Jeg ser Mt.Fuji fra skolen hele tiden, men har aldri sett det på nært hold.
På vei til Isehara, der turen begynte. Det var enda en varm dag, så klart.
Det var to-tre timer i bil XD Men her var vi da:

Vi følte at vi ikke var helt kledd for anledingen :P Men det var aldri i planen å klatre eller no da. Vi er ikke den typen mennesker, og så er det dette med bulldozer-faren da...
Så kall oss hva du vil, men vi hang bare rundt den første posten og sjekka ut souvenirer og tempel og fjellet da, så klart.

Gullegg med Nintendo-figurer i ^^
På vei hjem sovna vi begge i bilen, og så spanderte eleven min shabu-shabu på oss :D:D:D


Siste kvelden Cat var her spiste vi på Kafka, for gamle dagers skyld.

Og så dro hun hjem tidlig neste morgen.
To dager etter får jeg selvsagt en mail fra Taama, med "når drar Cat hjem?" :P Treiging.
Hun kommer tilbake om ikke så kjempelenge da (^-^)

Nå er det endelig sommerferie, og jeg tilbringer mesteparten av tiden hos Face. Er litt stress å dra hele veien tilbake hjem for å ha engelsktimer, men hvis jeg tar ferie fra det så er det ikke sikkert at elevene kommer tilbake etterpå. Og jeg trenger pengene for å overleve sommern til jeg forhåpentligvis får stipend neste semester. Har en ny jobb også i Tokyo, så skal prøve å tjene litt over sommern.
Her er naokatten igjen:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar