torsdag 28. februar 2013

"Klart vi ses igjen! Ingen farvel varer evig!"

Yayy, siste dagen jeg har å pakke og gjøre klart greier til Norge, for i morgen, den siste dagen før jeg drar, har vi konsert! Før jeg drar vil jeg fortelle om en annen konsert, siste innlegg med mine norske venner... vel, jeg ser dem jo snart igjen så snart handler nok alt om dem likevel :P
Uansett, det var konserten vår på Cyclone, hvor vi skulle spille sammen med FiLM og en haug med andre artige folk.
Mens Jack og Cat moret seg rundt i Shibuya, ordna jeg til konserten og dro aleine inn. Løp fra stasjonen til livehuset fordi jeg trodde jeg var sein, annkom og fant ingen av bandmedlemmene mine XD
Så meg i speilet og kjente ikke meg selv igjen...
Den eneste jenta på stedet sto selvsagt og tok bilde av seg selv foran speilet.
Tomoya dukka endelig opp og jeg fant ut at Kento og Takashi hadde vært der hele tiden, bare gjemt bort bakerst i hallen, sa ikke et pipp XD

Det ble en veldig bra konsert! Masse folk kom, omg, U-san kom. Nesten så jeg skvatt da han plutselig var der, hvis det er mulig å skvette av en så rolig stemme. Han har fått seg skjegg og bart og ser ut som en hagegnom nå. Awwww... Dette må ta slutt XD
Jack måtte gå før konserten var ferdig, for flyet hennes gikk neste dag T_T Men hun fikk sett oss, det var viktigst! Og jeg ser henne snart igjen!

Det ble en fantstisk fest på Watami etterpå. Alle var der! Bortsett fra Tyra så klart -_- (som fra nå av heter Paira, ikke sikker på hvorfor)
Dette er en drink laget med "drikkeost"... jeg har hørt om drikkeyoghurt, men... mhm. Måtte jo prøves. Det var gnske likt som drikkeyoghurt, men hadde litt sånn salt ostsmak, littegrann ekkelt, jeg er ikke sikker på om ost bør drikkes...
Her er en sjarmerende liten video.



Cat og Emily stakk for å møte Paira da, men det var greit, var ikke ensom!

Seshiro (fra Skylit) og Kentaro, min nye venn som jobber på Cyclone, skulle konkurrere i å få seg en date på engelsk. Seshiro vant, siden han avslutta med "so call me maybe?" Veit ikke om noen andre der inne tok den, men jeg lo meg ihjæl. Synd jeg ikke har nummeret hans XD
Kentaro derimot fikk jeg mailadressa til og vi avtalte å møtes den 19. XD Det skulle bare være på tull da.

Jeg kom hjem sånn i 7-tiden, og var helt dau. Var sånn i halvsøvne og lå og vrei meg da Cat plutselig var der XD Det var litt surrealistisk. Vi skulle egentlig på Skylit sin konsert neste dag (hadde lovet Seshiro før vi gikk, gudene veit hvordan han greide å ha konsert neste dag forresten, og jeg fikk klem av U-san og avtalte å møtes neste dag, hyyyyl), men vi orka rett og slett ikke å dra inn til Tokyo igjen T_T
Det var Cats siste dag, og vi dro på en yakiniku her hjemme...
Jeg bestilte tunge, og den så faktisk ut som tunge...
Traumatisk. Og litt vanskelig å spise XD Men ellers var det et veldig bra sted med veldig god mat og salat og-grønnsaksbuffét ^-^b
Dagen etter gikk med til Cats pakking. Hun hadde en del som skulle inn i den kofforten, og vi distraherte oss selv litt samtidig med å se på serier. Plutselig var klokka 3 om natta!
Alt vi kunne gjør var å se på film til Cat skulle dra om morgenen.
Jeg sovna da. Skikkelig. Ble vekt da Cat skulle dra, så sov jeg videre.

Etter det våkna jeg opp igjen, for det var jo den dagen jeg skulle møte Kentaro.
Han kjøpte meg en flaske Mayer's for å lage rom og cola (siden han huska meg som "rom og cola" fra baren på Cyclone), og vi kjøpte pizza og så Paranormal Activity 1 og 2, som forresten er veldig oppskrytte. Så rakk han ikke toget sitt, som høres ut som et dårlig triks men han sa faktisk han skulle ta toget så langt det gikk og gå resten av veien, så jeg forbarma meg over han og sa han kunne sove hos meg. Jeg har jo tre futoner nå, så vi trengte ikke å sove oppå hverandre akkurat^^
Vi ble oppe nesten til morgenen igjen og så på en film som heter Mama og DEN var skummel (^-^)b En av de beste skrekkfilmene jeg har sett i år, sammen med Sinister og Insidious. Annbefales!
 Han er forresten roadie for ROACH og vekkeklokka hans er High Five. Etter at den ble snooza sikkert fem ganger føler jeg at jeg vaffel kan den der "love! Hate! Peace! War!"-delen utenat nå :P
Men ja, kos og veldig lite pushy kveld ^^
Har nå ennå mer problemer med å sove aleine da, veit ikke hvordan jeg skal vende meg til det igjen T_T
Hvis du trenger noe å våkne til forresten:





Driver og pakker nå. Ikke fullt så mye som en sjef som jeg skulle ønske. Plutselig veit jeg ikke hva jeg skal ha med meg! Og jeg er redd for å overpakke...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar