tirsdag 12. mars 2013

Start wearing purple wearing purple

Wahoo, har ikke blogga siden jeg kom til Norge gitt! Her kommer en liten oppsummering, men først et bilde av tax free-fangsten:
De hadde ikke Mayer's, men mørk rom er jo alltid bedre enn lys, så det gjelder Bacardi og! Bortsett fra det (mangelen på Mayer's altså) så gikk flyplassen bra. Ingen hunder og vakter og kjip behandling. Fikk ganske god behandling av mamma, og spiste et halvt brød eller no da vi kom hjem.
Vannrørene hos pappa er fryst da. Velkommen til Norge lissomXD Så jeg blir hos mamma til det er fiksa.

Noen dager etter annkomsten dro mamma og jeg og mammas venninne på teater, jeg prøvde å se presentabel ut...
Før teater var det middag på selveste Grand! Og hva spiste jeg? 
Hai!!
ヾ(@°▽°@)ノ
Det var veldig godt, litt som tunfisk egentlig. Nesten kylling ^^
Også ble det dessert da...
Jeg prøver å holde meg på matta her, men det er så mye god mat!
Mmmmmhhh, Peppes...
også:
Kall meg hva du vil, jeg skulle ønske dette var min fryser! Mamma er selvsagt anti-Grandis, men i dag tror jeg jeg skal kjøpe meg en og spise likevel. Greier bare ikke bestemme meg om jeg skal ta en klassiker eller Nacho, som jeg ikke har prøvd før. Er det slutt på Lørdagspizza forresten? Den var jo fantastisk!

Apropo fantastisk! Jeg ble jo helt opphengt i pizza her, men teateret vi så var også fantastisk. Det heter Fossegrimen, og jeg annbefaler absolut!
Stilige kostymer, stilig dans (Frikar var med, men skuespillerene var ikke værst på dansefoten de heller), stilig musikk og mye veldig kreativt. Ikke for moderne, jeg er litt lite glad i supermoderne versoner av ting.

Ikke like morsomt; jeg var hos tannlegen. For første gang siden jeg var liten hadde jeg faktisk null hull, men ble bedt om å komme tilbake for å fikse på to fyllinger. Det er jo aldri behagelig hos tannlegen, så jeg belønnet meg selv med å gå en liten shoppingrunde og kjøpe meg en ny bukse.
Dette er ikke den nye buksa mi, opplagt, men jeg tok den på da jeg dro for å møte Cat på universitetet på fredag.
Møtte Eirik, som var med på lillabølgen XD

Dette var kvinnedagen, og planen var å dra på Mono, der vi skulle møte Julie og Oda og Maylén og Dan, se på litt musikk og apeller og greier. Likte musikken veldig godt, selv om vi bare så de første to bandene. Cat og jeg fant ut at vi skulle gå på Rock-in for å hilse på Kristian, og etter det er ting litt blurry ^^;
Dette bildet ble tatt (stjålet fra fb'n til Kristian). Da jeg våkna opp dagen etter og så det på Facebook huska jeg bildet og kommentarene som om det skjedde for kjempelenge siden også ble jeg veldig forvirra :P
Mamma hadde kjøpt meg 8.mars-ostekake, som jeg ikke greide å spise før dagen etter, men den var veldig god!

På lørdag var det tett program. Først til Sandbekkstua for å se på utstilling.
Det snødde da, men det veit dere jo. Dette er jo Norge.
Utstillinga var veldig fin! Begynte å savne oljemaling selv og! Inspirerasjon til når jeg kommer tilbake til Japan^-^
Etterpå skulle vi til bestemor så vi stakk innom for å kjøpe noe å lage lunsj av. Jeg ble litt satt ut av dette...
Og folk synes det er lattelig når folk har fb-sider til bikkjene sine og sånn XD

Etterpå skulle jeg videre til Jack for lasagne og vin, men tror det holder for nå. Er imponert hvis noen har lest såppas angt ^^

Nå: trash TV og Grændis!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar