søndag 17. mars 2013

Jeg er en papegøye fra Amerika

Hei! Oi så flink jeg har vært til å oppdatere bloggen. Vel i går... forgårs? hva er klokka egentlig? Uansett! Jeg dro for å spise middag med Fadern, også fant jeg en julegave fra bror min og hele familyn hans. Den ene var en kokebok, så nå har jeg noe å prøve meg på når jeg kommer tilbake til Japanistan. Det andre var et gavekort på Platekompaniet. Så jeg tenkte jeg skulle kjøpe en CD da, for det var jo noe jeg ønska meg her om dagen. Lenge lenge siden jeg kjøpte en CD i butikk merker jeg... også oppdaga jeg at det jeg ønska meg antagelig var noe litt flaut som Britney Spears eller Lady G (jeg er blitt Britney-fan på mine gamle dager, guilty pleasure), så det ble til at jeg kjøpte film i stedet. Kjøpte The Road, for den har jeg hørt at skal være bra, og Død Snø, fordi det rett og slett er synd og skam at jeg ikke har sett den ennå!
Hihi, var selvsagt sammen med Katsu Batsu, så vi dro hjem til henne og Jack for å se på den.
Og for en helvetes feit film! Det var null skuff, selv om ... ahh spoliere, det holder vi oss for gode til... som om noen i hele verden ikke har sett Død Snø. Hvorfor hadde ikke jeg sett den før? Det finnes ikke gode unnskyldninger, de har den til og med til utleie på TSUTAYA i Japan, der heter den forresten Ice of the Dead:P Den skulle hett Dead Nazis, som forresten er en fet tittel på hva som helst. Unnskyld meg, jeg drikker Rom og vaniljecola. Med sitron i.
Det eneste som kunne ha skuffa meg var at zombiene ikke var ordentlige zombier, jeg er litt nazi på det... no pun intended. Sånn jeg er veeeeldig skeptisk til Warm Bodies, som alle andre er superexcited for, bare fordi jeg synes det er "usannsynelig"(kommer jo selvsagt til å se den likevel!), og jeg hata Land of the Dead fordi de hadde en sånn teit greie med "zombier er mennesker også". Nei, det er de ikke.  Men uansett! Det var greit, fordi det var en tullefilm, og de faktisk gjorde en greie på det at zombier ikke var som de er i filmer.

Mer skrekk:
bedøvelsessmilet mitt etter tannlegen forrige uke. Kawaii eller?
Etterpå gikk jeg litt rundt på Strømmen Storsenter og venta på å få igjen følelsen i kjeften og venstre nesebord. Forresten, Storsenteret har fått vaska seg siden sist jeg var der! Jeg gikk meg bort littegrann  jegXD

De hadde en løs pappegøye på dyrebutikken. Jump scare!
Også fisker....
Ooooohhhh, fisker....



Tøffe svarte fiskene (Black Molly, jeg veit hva de heter), hvorfor svømmer dere så fort?
Jeg fant ut at Delhezi er en type akvariefisk. Er det der bandet har fått navnet fra?

Å man, dette er en gammel video XD

Også bare....
Særr, som den fyren her ligner på Ma... The Ghost of Yokohama. Kanskje om han var litt eldre og sånn men...

Hmm, ok jeg er emosjonell eller no for tiden :P Mye som foregår oppi huet. Heldigvis ikke så my om Yokohamaspøkelset da.
Forresten (og relatiert til filmen, ikke til egne opplevelser), sex på utedass; veldig lite sexy XD

Derrimot rom og vaniljecola; overraskende sexy!

Goodnight, Cruel World!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar