lørdag 9. februar 2013

Just sing

Hei hå!
Har ikke hatt tid til å skrive siden vennene mine kom hit. Vi har gjort noe neeeesten hver dag. I dag også, men jeg spiste så sinnsvakt mye i sta, så føler ikke jeg kan sove helt ennå. Derfor skriver jeg :D Prøver å begynne på begynnelsen.
Begynnelsen var da Cat kom til Japanistan. Fordi vi er store jenter nå så trengte vi ikke å møtes på Narita, hun kom hjem til meg. Vi feiret annledningen med taco rice...
Etterpå var det fest med venner fra universitetet, og etterpå ble det en impromptu tur til Tokyo med Wakako og Yukina for å gå på club.
Veeeeldig lenge siden jeg var på club sist, det var gøy men veldig slitsomt. Vi dro på Asia, hvor jeg har vært mange ganger på konsert, men aldri på club før. Det ble en slitsom ting å skrike i folks øre hver gang jeg ble spurt om jeg kom dit ofte.
Greide også å få meg en klengefyr som ikke ville danse, bare ville prate og ikke kjøpte drinker en gang. Heldigvis er det to etasjer så jeg fikk rømt så jeg kunne danse mer. Det var jo mest derfor jeg var der^-^
Cat hadde noen som kjøpte henne drinker. Ganske mange XD Så mista hun telefonen sin, men heldigvis fant vi den igjen. OG på vei hjem datt vi begge i trappa mellom Inokashira-line og Odakyuu-line XD
Så det ble, som vanlig, en begivenhetsrik første dag... med en litt slitsom neste morgen, kan du sikkert forestille deg, men det var greit, vi hadde mye å snakke om så klart, og litt utpå dagen kom neste gjest, Jack!
Det var suvenirer involvert:

Det var mer enn dette også, i telliegg til jul/bursdagsgaver. Det kommer i en annen post, jeg lover!
Den 4. dro vi på Angry Frog Rebirth og Umberbrown -konsert.
Gitar/vokal i Angry Frog, Ikeda, har blitt lagt inn på sjukehus med diabetes, så han var ikke på konserten. Bandet er så rabiate at de må ha konsert likevel, så de spilte med halv vokal. Heldigvis syntes Cat og Jack at de var fete likevel. Vi greide å gå glipp av Umberbrown da, fordi jeg var sikker på at de kom til å spille seint, men de var nummer tre eller no :(

Cat og Jack lekte med kameraet mitt mens jeg var asos og snakka med Yoshio fra FiLM, som er litt som oss og gjerne tar den timelange turen for å se konsert i Tokyo. Huska hvem han var denne gangen f^^;
Det viste seg at det var en slags memorial-konsert for trommisen i det siste bandet, Sinkh, som var død. Det var dermed ikke akkurat feststemning, vi ville ikke trenge oss på folka som faktisk kjente han og sånn.
Kanskje like greit. Ikke at en fyr er død så klart, det var utrolig å føle alle følelsene til folka i den salen! Men kanskje like greit at vi ikke dro på fest med dem, for jeg blir fortsatt forstyrra av å møte U-san XD

Det betø at vi var på egenhånd i Shibuya. Først ville vi ete, og vi gikk på en sportsbar som Cat og jeg spiste pizza på en annen gang.
Det viste seg at de var tom for pizza, og de ville ikke gi oss pasta til samme pris. Så hadde de ikke drinkene vi ville ha. I det heletatt var vi lite imponert over stedet denne gangen, så kommer nok ikke til å gå dit igjen -_-#
Vi gikk litt fram og tilbake for å finne på noe å gjøre. Selvsagt var det ingen vi kjente som var ute den kvelden, ikke engang Ashley var på baren sin og Pinks virka stengt, så vi bestemte oss for karaoke.

Forresten, dette:

luls.

Og vi tok purikura, så klart!

Herregud, øya til Jack blir helt ville!
Kanskje det er fordi de er lyse? Hun ser ut som en karakter fra en Pixar-film XD

Karaoke var kjempegøy! Selv om stemmen min fortsatt ikke var god. Plutselig var bare klokka fem om morgenen og vi måtte gå hjem XD Vi var ikke ferdig med å synge!!

Titta på beina mine dagen etter...
Utrolig nok er dette ikke resultat av Angry Frog moshpit, det er fra da jeg datt i den trappa. Jeg har et ganske kjipt rødt merke på venstre ankel etter at noen katapultet ut av en ciclepit bak meg og landa på foten min også. Det er ikke like synelig som det er vondt :P

Den dagen hadde jeg sangtime, og skulle møte venn og trofast SALTY DOG-fan Johanna i Shunyuri.
Vi spiste yakiniku og så gikk vi på en superfancy bar.
Hvem hadde trodd at rom kunne bli så søt!
Det var vildt, bartenderen spurte hva slags smak jeg var ute etter, og så bare lagde han noe. Det var passe dyrt og. Norgepriser lissom. Men Johanna betalte heldigvis ^^

I morgen er det opp tidlig igjen, så jeg skal rulle rundt på gulvet mitt som nå bare er én stor futon, og sove.
Goodnight, Cruel World!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar