torsdag 14. februar 2013

De beste tingene i livet er gratis

Mer fra forrige uke! Vi dro til Harajuku. Her er Cat...
De ringene her XD
Cat prøvde noe ukarakteristisk: Farger. Rosa til og med.

Gratis Wi-Fi er ved søplekassene.
Smartphonemennesker er for vant til å ha 24 timers nett-tillgang... gjør meg litt nærvøs å tenke på hvordan jeg kommer til å bli når jeg får somla meg til å bytte til smartphone...

Lenge lenge siden jeg har shoppa i Harajuku, eller shoppa ordentlig i det heletatt egentlig. Var nok litt mer kritisk enn jeg har vært tidligere, jeg er generelt en person som må tenke mye og veie opp grunner for og imot å kjøpe noe før jeg gjør det. Gjerrig kalles det kanskje :P


Etter en stund trengte vi å chille, og vi gikk til den bortgjemte Starbucksen som er inni en bygning mellom Harajuku og Shibuya. Siden vi var halvveis framme alerede gikk vi videre til Shibuya etterpå, hvor vi spiste middag.
Kjære Sbarro. Kjære kjære Sbarro.
Faen jeg gleder meg til Peppes hjemme i Norge neste måned!

Her er tingene jeg endte opp med å kjøpe til slutt:
Økonomipakke med øredobber fra Claire's.
LISTEN FLAVOR genser. Kjøpt brukt ^^ Closet Child, I love you ^▽^
ZOMBIE-kjede fra Paris Kids og T-rex gelett-kjede fra Closet Child.
Mitt første kjøp på Sex Pot Revenge. Merker stilen min har forandra seg igjen :P Hadde aldri kjøpt denne for et par måneder siden. Sex Pot er fortsatt ikke min stil egentlig, jeg synes mye av klærne dems er sånn som lett kan få deg til å se ut som du prøver alt for hardt, men jeg må si at jeg synes t-skjortetrykkene til Sex Pot er mye MYE finere enn LISTEN FLAVOR sine. Mesteparten av trykkene dems ser slurvete og billige ut om man ser ordentlig på dem.

Oohh! Også var vi en liten tur innom Tutuanna i Shibuya (ikke at de ikke har det i Harajuku og XD)
Det var tilbud på flaggermus-strømpene!


Neste dag var en, for meg, lenge ettertraktet chille-dag. Vi gikk på den lokale vegetar-kaféen Pickles and Ginger, som heldigvis hadde bestemt seg for å være åpen den dagen ^^
Det var morsomt å oppdage at de hadde masse blader for folk som var interessert i Skandinavia. En artikkel om København hadde et bilde som må ha vært Bergen XD Woops!
Servitrisa studerte dansk, så hun syntes vi var veldig interessente. Vi fikk gratis jordbær!
Mmhh, japanske jordbær er så gode!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar