onsdag 20. februar 2013

Dette er jo bursdag! Da får man brus!

Det er tid for historien om Cats bursdag! 9. februar!
Bursdagsbarnet, Jack og jeg dro til Shibuya og møtte Miyabi og Aya. Først dro vi på Ritrovo. Ashley var ikke der, men det ble vaffel kake!
Etterpå måtte Aya hjem, vi andre fortsatte til Pinks.
Det var merkelig få folk på Pinks, men vi var jo et lite selskap i oss selv. Etter en stund dukka også bartenderfyren vi faktisk kjenner opp, så fikk snakka ordentlig med han. Kos at han huska meg, jeg blir alltid like amazed når folk faktisk gjør det *^^*

Etter Pinks gikk vi og tok purikura før Miyabi måtte hjem. Vi gikk på det litt skumle stedet der super-gyaruene henger XD
Kyari vokter over oss...

Ehem ja... mitt kawaii-fjes er mer som kowai(skummel)fjes XD
Hadde forresten prinsessa opp litt, for første gang på lenge. Det var jo bursdag, så vi skulle egentlig ha kjole på alle sammen, men til slutt ble det bare meg :P

Etter puri gikk vi på Ge-Gee's. Særiøst, barrunde f^^ Der var det heller nesten ingen, men møtte han ene som jobber på Cyclone, der vi skulle spille i slutten av uka, og han fyren fra Ashley Scared the Sky, som dessverre skulle spille på Quatro samme dagen... Pluss han bartenderen da, som for første gang lærte at jeg var i band.
"Og jeg som trodde du bare var en fangirl!"
Takk for den XD

Etter det ble det gjentagelse av den tidligere suksessen! Cat, Jack og Inger på karaoke!
Vi fikk til og med et kjempestort rom for oss selv \(^O^)/
"Jeg hater deg jeg hater deg jeg hater deg jeg hater deg jeg hater deg jeg hater deg jeg hater deg...."
Om bare en gang jeg kan bli like god til å skrive tekster som MUCC XD

Jeg husker ikke så mye av resten av kvelden, men tror jeg ble litt høylytt og ufyselig, og før vi var hjemme kasta jeg opp på toget. I en pose da, som jeg trodde jeg magisk hadde i hånda, men Cat fortalte etterpå at hun hadde gitt meg den.
Hva skulle jeg gjort uten venner?
Gratulerer med dagen, bestis ≧(´▽`)≦

Neste dag var det ubønnhørlig avgårde til Hon-Atsugi for kakespising(Cat hadde nemlig fortsatt bursdag)! Heldigvis er jeg ikke sånn som vanligvis blir kvalm dagen etter en fyllekule. Men jeg var vildt sliten da.

Det er første gang vi har vært på Sweets Paradise i Hon-Atsu, så vi fant det ikke først. Gikk helt til toppen av kjøpesenteret og hva hadde de der??
Dyrebutikk!

Liker at Facebook vill tagge fjeset til katten med de små ørene. Hvis den hadde vært min skulle den fått en Facebook-profil....
Jeg vil at den skal være min T_T

Og den lille fyren her
med dråpa midt i panna ( ´艸`)

Her er noen ikke helt like fine fjes...
Og så, endelig kake!!
Du veit du har blitt voksen når du bare orker én tallerken med kake på Sweets Para :P Men det var vaffel en ganske full tallerken. Spiste en del pasta da, og masse potetsalat. Potet er best!

Etterpå dro Jack, for hun skulle en liten svipptur til Kyoto :P
Cat og jeg ble i Hon-Atsu, for vi skulle se Silhouette from the Skylit på Thundersnake.
Flere fine kamerasmil.
Seshiro og Uchi ble så overraska da vi plutselig var der og ikke hadde sagt fra XD
"Inger! Hva gjør du her!?"
Lol

Her er de nesten-bra bildene jeg tok av dem på scenen. 

Får lyst til å sette på en snakkeboble med "HADOUKEN!!"
Er ikke helt keeg jeg heller.

Uchi prøvde å få oss til å bli til afterparty og det var vildt fristende, for én gangs skyld hadde det bare vært 12 minutter hjem med toget om morgenen! Men vi var så slitne og trøtte etter all-nighteren at vi greide å gjøre det rette valget og dro hjem og sov den natta.
Nå skal det soves mer.
Goodnight, Cruel World!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar