torsdag 28. februar 2013

The ghost of Yokohama haunts again

God kvel god kvel, nå har jeg vært og kjøpt suvenirer til mine kjære hjemme i Norge og har neeeesten kommet så langt at jeg drar fram kofforten og begynner å pakke XD
Bare noen få dager til jeg drar nå, og jeg mååå få ferdig fortellingen om da Cat og Jack kom til Japan før jeg drar. Så her!

 
Da Jack var tilbake war det endelig på tide å spise shabushabu!
Ser litt ekkelt ut, men det er kjempegodt!
Man har tynne skiver med kjøtt og grønnsaker som man dypper og koker i en av de to sausene. Så kan man dyppe det i soyasaus eller egg eller whatever før man spiser det.
Vi bestilte mochi og putta dem oppi suppa for å koke dem... veit ikke helt hva vi tenkte på, men det de smelta og gjorde suppa tjukk og klissete. Lol, vi er teite utlendinger da XD

Dette var dagen før Valentines Day, og siden jeg hadde lovet en fyr på skolen å lage sjokolade til han så var jeg oppe litt uttover natta.
Sjokoladecrepe \(^O^)/
Hvorfor er jeg oppe om natta for å lage sjokolade til en fyr jeg ikke er interessert i? Veit ikke... jeg hadde vel bare veldig lyst til å gjøre noe ut av Valentines Day. Jeg spurte faktisk Ippei om han ville ha sjokolade, siden han aldri har fått Valentines-sjokolade før, og han vill meeeeen han var ikke på skolen den dagen. Historien om oss to egentlig.

Cat ble med meg på skolen for å møte sjokoladegutten. Vi benytta sjansen til å lete etter bra steder til bandbildene også, som vi hadde tenkt å ta på skolen min.
Bra sted for mitt solobilde eller?XD

På kvelden skulle vi til Yokohama for å se Another Story på club Lizard. Jack var sliten, så vi dro bare Cat og meg. De tvilsomme to.
 På vei til Lizard.

Jeg har vært der en gang før, med Masato så klart, og siden vi var i Yokohama var jeg selvsagt litt nervøs for å treffe på han, selv om det var ganske usannsynelig at han skulle være der når bandet hans ikke spilte. The ghost of Yokohama haunts again. Da vi først kom inn i konsertsalen og sto og så på et av de første bandene greip Cat meg plutselig i armen og dro meg ut i baren og bare "han er der! Jeg tror jeg så han!" Hadde litt lyst til å synke ned i gølvet da, men hun gikk og så en gang til og det var ikke han, bare en fyr som ligna bakfra XD
Phew!

Lizard er ikke det beste livehuset, men Another Story hørtes selvsagt fete ut likevel.

Mja, det er faktisk de beste bildene jeg fikk tatt -_-;

Emily sa egentlig at hun skulle komme, men da hun ikke dukka opp bestemte vi oss for å ta en tidlig kveld for en gangs skyld. Etter at vi hadde sagt hadet til bandet fikk vi øye på Emily i baren likevel XD

Det ble en ganske bra fest på Lizard faktisk. Vokkisen i Another Story er ganske party people,fikk også noen nye venner.

Fyren som photobomber det første bildet mitt, som vil helst bli husket som "han fulle fyren", likte Röyksopp, og fikk oss i snakk med alle rundt oss, og så viste det seg at han var den eneste som var helt japaner. En var halvt koreansk og en var halvt fransk eller no, og en jente som var spansk og bare snakka japansk og ikke engelsk spurte om jeg var Inger fra SALTY DOG. Hun hadde sett videoen vår fordi hun hadde vært på Lizard en gang og noen der hadde spurt om hun var Inger fra SALTY DOG (siden hun var blond og utlending og litt emo da, vi ser jo alle like utXD).
Kjendis!!

Her er dassen, bare fordi det ser ut som om noen har prøvd å slå høl i veggen og det er litt morsomt. Synes jeg.

Ja, det var bra på Lizard den kvelden,  vi burde absolut ha dratt hjem da festen der var over, men det gjorde vi ikke. Vi ble med Emily på Pinks fordi vi trodde det var afterparty. Det var bare én person fra bandet der, og Emily og Naotarin, og en gjeng med folk vi ikke kjente men de var i karaokerommet, så det var egentlig ganske kjedelig. Etter en stund stakk Cat og jeg på Ritrovo og endelig traff vi på Ashley!
Han skulle akkurat dra hjem, menble en stund likavæl. Viser seg at han skal slutte på baren, det er jo litt synd, men kanskje han har tid til å komme på meg konserter og sånn nå som han ikke skal jobbe om natta. Han skal bli eiendomsmegler. Det kan jeg se for meg, med alle tættisene og sånn XD
Uansett, det kom jo noe bra ut av kvelden da.
Nå skal jeg pakke!

Neida, jeg ser på Gilmore Girls og tegner, men var oppe til sikkert fem om mårran i går og sov til halv fem på dagen (ikke bare min skyld, håhå, tenkte det var viktig å si) så legger meg nok ikke helt ennå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar