søndag 17. februar 2013

Misery loves company

Hei! Jeg er fortsatt på etterskudd med å fortelle om tiden med Cat og Jack i Japan. Jeg har jo faktisk gjort noe nesten hver dag de har vært her, og jeg er ikke vant til å ha bilder og sånn og poste hver dag:P
Men føler jeg ikke har utevert meg selv personlig og sladrete på bloggen på en stund, så i dag har jeg noe å skrive om i det hjørnet. Spøk til side så er det ikke noe som betyr noe nå, men jeg føler for å skrive litt om det likevel.
I dag oppdaga jeg for første gang "other"-mappa forr private beskjeder på Facebook. Det var en del ganske gammel skit der, mest lol, men også to beskjeder fra, den gangen, eksen til Masato. De ble sendt meg mens jeg var i Norge forrige gang, og jeg er veldig glad for at jeg ikke så dem da.
Jeg tror ikke jeg noen gang innrømma det, men han var utro mens jeg var i Norge. Det var derfor han kom til Narita for å hente meg, for å fortelle det og be om tilgivelse. Dette var da med eksen, som han tidligere hadde snakket om som "ikke engang menneskelig". Vel hun hadde sendt meg beskjed hvor det sto at hun hadde vært sammen med Masato og de hadde vært på hotell igjen (den uka det ble sendt) uten at hans sa at han hadde kjæreste (det hadde han forsåvidt gjort med meg da han ikke enda hadde slått opp med henne også...). Hun sa at han var en dritt og at "en søt jente som meg ikke burde finne meg i en fyr som han", og hun hadde avskrevet ham fullstendig da hun fant ut at han hadde vært utro (men var igjen på hotell med han en måned seinere da, pluss at at hun hoppa rett tilbake i armene hans etterpå...)
Hun skreiv at hun ikke sendte meg beskjeden fordi hun ville bli Facebook-venner eller no (selv om hun hadde lagt meg til på Face før jeg kom tilbake til Japan, uten forklaring), men siden hun også var jente så syntes hun at hun måtte se fra. Veldig nobelt. Og ja det er sant, han er en dritt og veldig manipulativ, og jeg veit han er sjuk, men det er en grense for hvor mye det er greit å bruke det som en unnskyldning for å utnytte folk. Det å sammenligne den mailen med de som liksom kom fra Masatos Facebook en hel måned etter at vi hadde slått opp (om hvor bitch jeg var og sånn) er det enda mer opplagt at de også var fra henne (jeg pleide å sende 35 mail om dagen med han og kjenner måten han skriver på, pluss at jeg kjenner han godt nok). Kjæringa må være godt skrudd i huet for først å sende den beskjeden om at hun vil hjelpe meg, og så sende en beskjed og prøve å få meg til å føle meg jævlig helt uten grunn når jeg hadde lagt han bak meg og dreiv å fant meg andre ting å leve for. Det gjør meg ikke glad på noen måte at de to aldri kommer til å bli lykkelige, men det er litt helende hvor mye de fortjener hverandre, og jeg må innrømme at jeg ikke synes har en dritt sympati for noen av dem. Det er en grense for hvor rasshol du kan være mot andre selv om du er mentalt sjuk. Jeg hadde null beef med at hun lot seg manipulere av han, det samme skjedde jo meg, hva trenger hun å prøve å manipulere meg for??
Og ja, jeg skriver dette her. Hvis de vil være i fred burde hun ha latt meg i fred. Men dette er siste gangen jeg bruker taggen for navnet hans. Jeg har vært ferdig med dette lenge.

Blir vanskelig å følge opp det med noe casual, men her er vaffel noen bilder fra da vi var i Ikebukuro. Kan nesten ikke huske sist jeg var der en gang. 

Donut Planet på stasjonen. Herregud, har putta for mye drit i kroppen. Diet fra i morgen, jeg lover!!
Men før det, enda mere drit...
Nei, veit du hva, det er blasfemisk å kalle Cold Stone drit. 
Namma si!
Cat syntes klærne våre matchet isen ^^

Har ikke så mange bilder av Jack her oppdager jeg, men har et fint et her XD
Dette er på toget hjem som var stappfullt. Legg merke til fylliken i bakgrunnen. Han dreiv å viste peace-tegn og sånt no også etterhvert. Blærgh XD Men heldigvis var han og resten av gjengen for pinglete til å prøve å snakke MED de skumle utlendingjentene (de snakket heller OM oss...)

Nå er klokka fem da...
Cat og Waka ligger og sover ved siden av meg, jeg bør vel gjøre det samme nå . Uansett, jeg tror noe av grunnen til at de beskjedene ikke gikk sånn innpå meg er at de (og Toshi, som var her tidligere) var her i dag^^  Jeg veit jeg selv er veldig opptatt at romantikk og sånn, men jeg synes alle skal huske rundt Valentines at vennerbånd er minst like viktige!

Goodnight, Cruel World!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar