tirsdag 11. desember 2012

Separasjonsangst #1

.Huff, jeg har det ikke helt fett for tiden. Og jeg veit ikke helt hvorfor en gang. Juledepresjon? Tvilsomt... hvorfor skulle jeg være deprimert for at det er jul? Jeg burde være deppa for at jeg snart blir 26 år, men jeg føler egentlig ikke den heller. Kanskje det er underbevisst.
Her er en veldig god kandidat: nytt-forhold-angst. "Han er lei av meg", "han synes jeg er plagsom", "jeg var ikke sånn han hadde trodd". Ligitimt. Jeg tror vi alle veit hvor slitsom og usikker jeg blir... Cat veit det vaffel :P Og jeg er sammen med en som synes det er jævlig viktig å spille tennis hver jævla dag og ikke er så glad i å skrive meldinger.
En tillegskandidat: Post break-up-traumer. Veldig legitimt. Av en eller annen grunn begynner jeg plutselig å tenke tilbake og det er ganske hardt. Det var veldig intenst, og mye vondt, ikke bare på slutten. Jeg har ikke fortalt her at omtrent en uke etter at jeg ble sammen med Ippei så fikk jeg en Facebook-beskjed fra "Masato", som jeg er 99% sikker på at er fra den sjukt sjalu (og når det kommer fra MEG så sier det en del om nivået) kjæresten hans. Det var ganske opplagt at det ikke var fra han, og jeg blokkerte han selvsagt og sletta han som venn, men det rykker liksom fortsatt litt, og jeg greier ikke å stenge det helt ute.
Har greid å putte det bak meg en stund, men denne uka har Ippei vært veldig busy og jeg føler meg underprioritert og sånn, som jeg gjør. Også kommer det snikende og jeg blir trist og sippete og vil bare at han skal trøste meg, men han er ikke helt klar for å trøste.
Han var veldig kos den kvelden han var full og kom hit :P Men da hadde jeg liksom en konkret grunn å gi han...
Gidder ikke å begynne å rante om alt, men nytt-forhold-angsten min er ganske kjip akkurat nå og jeg er nesten redd for at vi skal slå opp. Akkurat nå tror jeg det hadde vært ganske knusende...
På dassen på skolen. Har ny baseballjakke fra billig snille Honey Club, også har jeg kjøpt meg sokker:
Og en føkkings fannypack (rumpetaske som det heter på norsk), skyt meg.
Snakk om å plastre på et glis.
Hurra for sankyuu shop (også kjent som 390yens sjappa)

Kanskje jeg bare skal legge meg og sove?
Klokka er snart elleve...
Goodnight, Cruel World!
4 realz....-_-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar