torsdag 20. desember 2012

真っ白なノートペンをはしらせ

Dagens kalender!
Fortalte jeg at jeg oppdaga at det står små setninger på innsiden av kalenderdørene? Denne er "Du har ingen pipe til Julenissen, går det greit?"

^^
Et sitat å huske.

Har ikke noen sånn spesiell greie å fortelle om, bare noen bilder jeg ville poste.
Dette er juledekorasjonene på skolen:


Og dette er en kopp som jeg fikk av en jente i klassen min som ikke kunne komme på bursdagsfesten min.

Omg, den er så dødsfin, jeg bare...(/ω\)
Jeg sa hun ikke trengte å gi meg noe liksom også bare kjøper hun denne til meg.
Fikk også denne på mandag:
Det er en skikkelig fancy notatbok, jeg føler jeg må tenke nøye gjennom hva jeg putter i den, ikke bare det vanlige skribleriet \(゜口゜)/
En skikkelig kos fyr i japanskklassen min ga den til meg.

Dette var i går, veit ikke hvorfor det er viktig å vise men :P
Jeg jobba så hardt i metallsløyd på mandag at jeg fikk vannblemme på tommelen, så måtte putte på Pokémon-plaster før sløyd i går.
Det var første metallsløyd siden Ippei og jeg slo opp, og vi snakka ikke så mye sammen, men han sendte meg mail etterpå og så sorry og at han hadde vært litt nærvøs.
Må han være så søt da? XD
Han sa også at han hadde hørt et rykte, at noen har fortalt folk at han hater meg og ikke vil se meg engang... er glad jeg hørte det fra han og han kunne avkrefte det med én gang. Hvis jeg hadde hørt det fra noen andre hadde det antagelig vært ganske kjipt...
Jeg tror jeg veit hvor det kommer fra også, men jeg burde ikke tenke på det... hun har sikkert bare misforstått...

Annet enn det kan det hende jeg har spøkelser...
Dette er fra tidligere i dag, er det normalt??
Det holdt på sånn ganske lenge...
Kan ikke se noe skummelt på bilde eller noe. Heldigvis.

I morgen er det siste skoledag før ferien (ノ´▽`)ノ ⌒

Håper det blir party nærmere jula, men akkurat nå hører jeg på en dritbra lydbok og tegner!
Hvis noen jeg kjenner vil kjøpe meg en julegave så foreslår jeg denne:
http://shop.twinings.co.uk/shop/twinings-tea/loose-teas/black-loose-teas/signature-earl-grey-black-tea.html
Hvilken som helst av disse:  http://www.amazon.co.uk/John-Green-Box-Set/dp/0525426094/ref=sr_1_3?s=books&ie=UTF8&qid=1356011004&sr=1-3

Eller føkkings pepperkaker! Det er akkutt mangel på skikkelig julesnacks her i landet (T^T) IKEA er for langt borte, hvis jeg ikke kan suckre noen til å kjøre meg dit...
Ønsker meg også termos. En sånn liten en ^^
God jul!

2 kommentarer:

  1. Den teksten på innsiden av kalenderen fikk meg til å tenke på det klippet her http://www.youtube.com/watch?v=8ul9a9AefkI

    SvarSlett
  2. Lol, det der høres ut som veldig mange japanske setninger egentlig XD

    SvarSlett