lørdag 8. desember 2012

Du grønne glitrende treet, goddag!

God kveld god kveld.
Jeg har hatt en ganske stressende uke så har ikke fått oppdatert noenting ordentlig.
For det første måtte visumet mitt forlenges ASAP og for det andre hadde jeg blitt avregistrert (er det et ord?) som student fordi jeg har vært så treig med å betale studieavgiften. Tror alt skal være i orden nå, må bare levere et papir til på mandag. Jeg var ganske fortvila her en kveld og tenkte det var skjebnens neste skritt for å ødelegge for meg. Kos a typen kom over for å muntre meg opp selv om det var midt på natta og han hadde vært ute og drikki så han var littegranne bedugget ^^
Og hjalp veldig med mail fra mamma om morgenen!
Tror på at det skal ordne seg nå, selv om skjebnen sikkert kommer tilbake for revansj.

Har fått to juetrær i kallenderen så langt. Den første var melonsjokolade...
Det var litt sånn....
men neste var melkesjokolade, og det er vanskelig å føkke opp!

På min lille heisatur til Shinyuri for å ordne med visum fant jeg ut at det var tid for japansk julebonanza!



Ooohhh, søte lykter! Liker spesielt den med Stitch på!

Lol, Sesame Street-treet XD
Og dette er treet på studioet der jeg har sangtimer, for jeg måtte nemlig først dra til Shinyuri for visum, så tilbake til skolen, og så tilbake til Shinyuri igjen på kvelden fordi jeg hadde sangtime -_-
Litt sliten dag ja, men fikk gjort litt juleshopping!
Ville kjøpe disse, men du veit...
Stakkars KFC-mannen er lenka fast i skiltet. Er de redd han skal stikke av? Eller kanskje for at skiltet skal stikke av?

Heime att. Dette er mitt juletre...

Ingenting går i riktig rekkefølge her, men denne dagen...
Fjerde desember...var det skogsbær-krem i kallenderen. Smakte som min yndlings-Twist, som ikke finnes lenger T_T

Denne dagen ble vi invitert til det beryktede huset til Tanaka-smepai.
Han hater visst frukt og bær, så selvsagt måtte det puttes tørka frukt og tranebær i drinken hans konstant.
Litt godt å finne ut at det ikke bare er Ippei som er bølle i den klassen, og det er ikke bare guttene heller. Det gikk ganske hardt for seg i blandt XD
Froskeperspektiv.
Fugleperspektig XD

Gode vinkler for vakre bilder.... XD

Det var alt.
Goodnight, Cruel World!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar