tirsdag 18. desember 2012

Maneten er min!

Ok! Denne posten skulle egentlig bli posta på søndag, men det skjedde ikke... men les den som om du leser den på søndag da?:P

I går var min bursdag!!
Jeg fikk en cookie!
Det står "Jeg venter utålmodig på jul!"

Bursdagen min begynte med innspilling tidlig på formiddgaen. Tomoya hadde kommet helt til Hon-Atsu, egentlig for å spille inn Screams Within og Here goes Nothing, men vi fikk bare tid til den ene.

Tomoya har lært seg skrike-vokal i det siste, så her er korinnspillinga hans.

Da tiden vår var ute på studio, spanderte han yakiniku på meg, siden jeg hadde bursdag og sånn.
Det var ikke så lett å finne en yakiniku-restaurant som var åpen før fem. Skiltet var ute, så vi gikk opp i andre etasje og det var ingen kunder der, men en mann som lå bak én av bordene og leste en avis XD
Han insisterte på at det var åpent, så vi kom inn!

Namma siiii!

Etterpå måtte Tomoya dra, så jeg hang litt i Hon-Atsu. Gikk på kafé også gikk jeg og besøkte Wakako på jobben hennes. Like etter fikk jeg mail om at folk hadde annkommet stasjonen, det var nemlig her bursdagsfesten min skulle holdes.


Fine juledekorasjoner. Av en eller annen grunn var trærne fulle av svaler... liker svaler lys eller no?

Ba-chi hadde tatt på seg ansvaret å "arrangere" bursdagsfesten min. Jeg veit ikke hvorfor japser er så glade i å organisere ting, men jeg tenkte at hvis han hadde lyst så var det bare kos.
Hadde det vært opp til meg hadde jeg sikkert bare foreslått en tid og et sted også hadde vi funnet ut resten etterhvert, eller jeg hadde dratt til Tokyo for å henge med Erina og gjengen. Det pleier å funke, men hadde nok blitt helt andre mennesker å feire med. 
Alle annkom tidlig, så vi slo ihjel litt tid på et game center mens vi venta. Vi tok purikura og Till vant meg en bamse som bursdagsgave XD
Her er gaver fra Ba-chi og Yuki. Jeg hadde erlig talt ikke regna med å få gaver, så ble kjempeglad!


Dessert så klart ^^ Ikke akkurat bursdagskake, men tror kun to av gjestene faktisk visste hvor mange lys som skulle på kaka uansett :P
Dette var gavene jeg fikk!!
Lommeboka er fra Ippei, og btw, det gikk ikke så bra med oss. Jeg var veldig trist først, men etterhvert innså jeg at det er mye værre å miste han som venn enn å miste han som kjæreste, så vi skal være venner. Prøve vaffel.
En ting jeg innså er at jeg har alltid likt han, men jeg hadde aldri tenkt på å bli sammen med han før hele helvete med Masato. Jeg visste jo hvor håpløst det er å være sammen når man er på helt forskjellige steder i livet, jeg bare trengte noen å fokusere på, også tenkte jeg vel at han var mye mer voksen enn han egentlig er, fordi han virker sånn i blandt. Ikke når det gjelder forhold nei:P
Jeg må være litt mer kritisk neste gang noe skjer med en fyr (hvis det noengang skjer, 4evah alone og alt det der). Jeg oppdaga att jeg har vært sammen med tre forskjellige personer og vært singel kun to av told måneder i år... tror jeg trenger å fokusere mer på meg og mitt en stund.

Men nå! La oss fokusere på gaver :D
Omgomgomg!! Husker dere denne??
Fra denne posten: http://hoshifune.blogspot.jp/2012/07/even-though-we-cant-afford-sky-is-over.html
Wakako leser nok ikke bloggen min, men hun kjøpte meg en sånn likevel! Omg, super excited! Gleder meg vild til å prøve den! Når har jeg tid til å bade? -_-;
Kanskje jeg bare skal tappe i halvt kar og skru av lyset og seile maneten litt bare for å se på?XD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar