mandag 22. april 2013

Yesterday you told be 'bout the blue blue sky, but all that I can see...

Forrige helg... wow, det er forrige helg allerede?
På søndag møtte jeg min venn LinLin som jeg ikke har sett på sikkert to år. Vi gikk på Josai sammen back in the day. Vi dro til Tokyo Skytree, for jeg hadde aldri vært der før og hun er der flere ganger i uka fordi hun virkelig digger stedet.
Viiiii spiste indisk :D
Her er treet:
For å få hele tårnet inn i et bilde må man bøye seg ned. Det var gøy å se folk som tok helt av og lå på bakken og sånn XD
Her er en annen kreativ vinkel...
Det var for my vind den dagen til å faktisk gå opp i tårnet, men det var ok, jeg hadde egentlig ikke penger uansett.
Så mye vind...
Vi vandra rundt i butikkene rundt tårnet, Soramachi (himmelbyen). Og vi fant en Samantha Thavasa café! Lol, det måtte vi jo selvsagt prøve!
Blåbær euclear og karamell-ettellerannet. Helt erlig så smakte de ikke noe spesielt, litt sånn opptint smak, om du kan forestille deg det. De SÅ veldig søte ut da! Men tror Samantha Thavasa bør holde seg til vesker (or tydeligvis porselen nå...f^^) Der er hun dronning!

Om natta lyser tårnet opp!
Det skifter visst farge hver kveld mellom lilla og blå, og i jula er det grønt og i sakura-sesongen er det rosa.

Fredag var jeg på ROACH tour finale på Shelter i Shimoki. Jeg hater Shelter, men Face kom hjem fra turneen den dagen, og hadde skrevet meg på gjestelista.
Konserten var proppfull, så klart, og afterpartiet var littegrann awkward. Det er første gang jeg har vært på afterparty på Shelter, føler de ser på seg selv som litt serious business så det er ikke barebare liksom. Jeg ble til slutt bedt om å sitte og ble invitert til å drikke shocchuu på sempaibordet. Typisk meg XD Så jeg drakk shocchuu for første gang, og det gikk faktisk overraskende bra.
Også kom Taama bort og Onkel D, og etter en stund fant jeg Yoshiaki. Den fyren er over alt i det siste, siden han slutta i FiLM. Jeg lovte han litt å lære han engelsk, vi får se på det :P
Etterpå gikk vi hjem til Face og tok følge med Onkel D, det var litt merkelig, de to har visst blitt bestiser nå f^^;
Dagen etter måtte Face på jobb klokka tre T^T Så jeg hadde en engelsktime i Shinjuku. Før det hang jeg rundt litt i Shibuya og Harajuku. Prøvde å finne en svart caps som ikke har blitt brukt i hjæl av alle jentene i Shibuya, men tror det er et mute point nå.
Men jeg fant den her:
Skal bruke det til standen vår på konserter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar