lørdag 6. april 2013

Love the one you're with

Nydelig prydelig og tydelig, som løkkeskriftlæreren vår pleide å si på barneskolen... Lærer dere kids løkkeskrift lenger forresten?

Hmhja, hvis du kan se noe av dette så prøvde jeg noe litt mer... "grungy"? Ville være litt feminin og støff. Begynner å bli lenge siden.
Sokkene er en veldig viktig del :P
Jeg skulle møte Scaryface (han vil jeg skal kalle han Ken, men det er rart for meg for jeg har allerede en venn som heter Ken), og jeg kjøpte faktisk disse sokkene forrige gang vi møttes.
Interessent fakta der.

Først hadde jeg sangtime, og alle pusteøvelsene mine mens jeg var i Norge lønnet seg, jeg har ikke blitt dårligere :D
Etter det fortsatte jeg bare videre til Shibuya, der jeg skulle henge og vente på at han ble ferdig på jobb. Hadde rundt tre timer, for når du venter på en lydtekniker så er han som regel ferdig på jobb rundt ett om natta.
Heldigvis slutter ikke Shibuya å fungere før sånn 7 om morgenen^^
Jeg bestemte meg for å chille og vente på Saize med salat, for jeg er jo så sunn.
Kunne se rett ut av vinduet på Rockaholic (eller Rockahohoho, tydeligvis), men tørr ikke å gå dit aleine. Ikke at SiM (eller noen i det heletatt) hadde vært der på en onsdag kveld uansett, men you know.
Face var ferdig litt tidligere enn anntatt! Wohoo! Og igjen ble det til at vi tok beina fatt til Shimoki. Det er en ganske fin tur egentlig.
Jeg fant et selskap jeg tror jeg vil jobbe for XD
Han har fortsatt seriemorderleilighet uten noen ting i. De eneste møblene hans er en koffert og en bag med skittentøy. Men har har datamaskin, og da ordner det seg jo. Helt tilfeldig ble det til at vi så Pirahna 3, og jeg har hørt at den skal være vildt dårlig, men den var ikke bare dårlig, den var... bisarr... som om en 15-åring hadde skrevet manus-bisarr XD Men underholdende dårlig, det skal sies.

 Neste dag hadde han faktisk friiii! Og likevel greide vå stå opp og komme oss ut av seriemorderleiligheten til klokka to!
Han måtte vaske klær fordi han skulle avgårde til Osaka på kvelden, så vi utforska området litt mens vi venta på at vaska skulle bli ferdig. Det er veldig fint der! Vi fant til og med en park, og hanamiet i rundt ti minutter :P
Oohh, sakura! 
Så måtte vi tilbake og putte de hundreogtredve band t-skjortene hans i tørketrommel, og mens vi venta på det satt vi uttafor vaskeriet og var skumle utlendinger. Han er mye skumlere enn meg da, selv om han ser mye mer japansk ut.
Det kom forbi en klasse med førskeoleunger eller no og vi bare "omg kawaii kawii kawaii!" og de bare O________o
Bra innstilling, barn, ikke snakk med fremmede ^^b

Og da vi kom tilbake til huset:
ヽ(゜▽、゜)ノ Pene pusen!

Så ja, jeg har visst type da. Vedder på at ingen kunne se den uventede plot twisten... Vi får se hvordan det går, jeg liker han men livet mitt er veldig rart nå, og veit ikke helt hvordan vi skal få møttes i livet med timeplanene våre og sånn, men det er i fremtiden... tror han liker meg og, han ringte meg to ganger fra teite Osaka og kalte meg baby (tror jeg, han var full og engelsken hans er morsomst i verden:P). Håper ROACH tar godt vare på han mens han er der så han ikke trenger å sove i bilen til Onkel D mens det er tyfon O__O

Oh!oh! På fredag var første dag på skolen og vi fikk karakterene våre! 
Jeg veit at dette ikke gir så mye mening for de fleste av dere (ikke for meg heller, må jeg innrømme), men jeg sto alle fagene jeg tok forrige semester! Og jeg er nummer 10 av 21 i klassen! Og så er det studentkortet mitt for neste semester!
Jeg kan hvis jeg vil!

Må gå nå. Harajuku venter^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar