tirsdag 23. april 2013

風邪をひいてももちろん止まることなんてないよ

Uka etter helga jeg skreiv om var veldig optatt, har hatt engelsktimer hver eneste dag, fra mandag til fredag, og til og med lørdag. Det betaler ikke så veldig mye, fordi jeg bare kan ha en eller to om dagen, men mer enn ingenting!
Måtte også velge timer på skolen forrige uke. Det er veldig få timer til hovedfaget mitt dette semesteret, så det var uvanlig vanskelig, men med hjelp fra Wakako greide jeg å få akkurat nok poeng. MEN! Da jeg kom til timene mine på onsdag viste det seg at begge var fulle! For det kunne de ikke fortelle meg da jeg registrerte meg på nettet... Teknologisk underland ja, hmh. Så i løpet av morgendagen må jeg greie å finne minst to nye fag jeg har sjanse til å stå i uten å kjede vettet av meg...

La oss snakke om noe morsomt i stedet! Helga! Denne helga. Forrige innlegg var om forrige helg :P
Det var en busy helg så det er ganske mange bilder, men jeg har hørt rykter om at man er glad i bilder?^^

Først! Fredag, Unfects siste live, på Cyclone i Shibuya.
Jeg møtte Anouk først og vi var på lista til St.Clair.... som du ser her:
Gikk visst glipp av Lay Another Flight igjen :P De gutta er over alt i det siste og jeg har fortsatt ikke sett dem på scenen tror jeg...
Men vi fikk med oss Fade!

Har sett dem en gang før, på Shibuya DUO da de spilte med FOOD. Musikken dems er veldig opp og ned. Bra spilt så klart, men mye forskjellige sjangere, noe av det liker jeg , noe er litt sånn whatever. Noe for enhver smak kanskje?
Jeg veit ikke helt hva jeg synes om dem da, de oppfører seg litt sånn serious business og hadde med seg kameramann med særiøst fjes som fulgte dem over alt og de kom ikke på festen etterpå.
Neste!

Neste er/var Unfect. Fikk noen usedvanlig gode bilder av dem:



Vel, de er jo pene gutter XD
Veldig synd at de gir seg allerede, for de er veldig gode alle sammen, kunne blitt noe skikkelig. Men det tar vel ikke lang tid før de dukker opp i andre band tenker jeg ^-^
Som Cyclone-tradisjonen er så ble det Watami etterpå. Kan jeg forresten få nevne hvor lame det er at vi var på Cyclone når Face var i Kyuushuu med ROACH og ikke jobba :(
Men vi fikk to nye utlendingjentevenner. Represent lissom! Og en hel del nye japanske venner.

Og kanskje det aller beste; da morgenen kom trengte jeg ikke å sette meg på toget og snorke hele veien hjem til Gakumae, men kunne ta en ti minutter lang togtur til leiligheten til Face for å sove der.
Det kipe var jo at han ikke var der, men gjett hva! Jeg våkna til at han kom inn døra, for han var akkurat tilbake fra turnéen og skulle egentlig rett på jobb, men satte av ti minutter til å komme innom og treffe meg!
(≡^∇^≡)
 Det ble selvsagt litt mer enn ti minutter. Jeg setter pris på en mann som kommer seint på jobb for meg. En annen kvalitet jeg jeg liker er når de skulker jobb eller time for å sende mail^^
Jeg er ikke needy eller no.

Så det var kos. Jeg vasa rundt i leiligheten hans lenge og lagde meg frokost i den nye riskokeren. Så dro jeg til Shinjuku for å ha engelsktime!
Dessverre måtte jeg helt tilbake hjem igjen etter det :(


Neste dag var det regn og forkjølelsen min var et faktum, og det var også sangtime klokka 11 og bandøving i Shibuya etter det.
Såååå excited for å dra...

Mens vi venta på de andre bandmedlemmene i Shibuya...

Cute!

Det var gøy med første ordentlige bandøvinga på lenge! Jeg burde egentlig ha spart stemmen mer, siden jeg hadde veldig vondt i halsen, men hadde det bare så gøy!
Sanglæreren min hadde vist meg et spesielt halsdrops. Det smaker shait og det prikker og gjør vondt i halsen, og føler at jeg får skikkelig dårlig ånde av det, men det hjelper virkelig!

Mye ved hjelp av det tror jeg, gikk konserten dagen etter kjempefint!
Fikk faktisk høre av mange at jeg var blitt flinkere til å synge, til og med Tomoya, og det skjer ikke ofte!
Følte selv også at det var veldig bra, vi spilte Are you Happy now? for første gang med Takashi, og jeg har ofte pleid å bomme helt på tonen i den og ikke greid å komme meg tilbake, denne gangen gikk det kjempebra! Og til og med den høye tonen på slutten av Screams Within gikk ganske fint.
Her er noen bilder jeg stjal fra Facebooken til Natsuki:




Tomoya, Natsuki og meg.
Vi solgte også flere cd'r enn jeg hadde regna med. Veldig synd jeg ikke kunne bli til morgenen, men jeg hadde skole dagen etter og dessuten var formen ganske dårlig. Sliten + forkjølelse, så var nok like greit jeg dro hjem.

I dag har jeg hatt time med den mest interessente eleven min! Han bor veldig langt unna, men det er gøy å snakke med han! Han jobber for Namco og spiller Tekken på World Cup-nivå, og han spiller gitar og har et live show på niconico douga. Og han har to-timers avtale, som betyr dobbelt penger. Absolut verdt den lange reisen ^^

I morgen er det Skylit tour finale på Club Asia, jeg lovte Seishiro å komme så da gjør jeg vel det. Dessuten skal jeg hjem til Face etterpå, han har visst kjøpt seg møbler! Gleder meg. Bare håper jeg blir litt bedre av forkjølelsen snart, er liveredd for å bli som forrige gangT_T

Goodnight, Cruel World!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar